על הקסם שיש בעגלות הקפה

כאשר הקורונה תהפוך אל זיכרון ישן, כולנו נזכור שבכל זאת היא גם הורישה לנו מספר מתנות מאוד נחמדות. אחת מהן היא ללא צל של ספק עגלות הקפה. הן סיפקו ועדיין מספקות את הפתרון הכיפי והמנחם אל חלק מן הקשיים אשר המגפה הולידה. זאת אומרת שמספיק רק אדם אחד בשביל להפעיל אותן והן מספקות המון אופציות של בילוי יחד עם נשנושים מאוד טעימים באוויר הפתוח ומה שלא פחות חשוב, זה שיש המון עגלות קפה פתוחות בשבת. וכל זה לא נגמר שם, עגלות הקפה משרתות גם את התושבים של הפריפריות נטולות בתי הקפה, וגם את כל המטיילים אשר רוצים את הקפה שלהם יחד עם בריזה ונוף מיוחד אל הים אל השקיעה, או בכלל אל ההרים והגבעות. זה מתאים מאוד לבילוי יחד עם החברים, למשפחות בעלי ילדים, לקפה מיוחד של בוקר ולפיצה בשביל ארוחת ערב.


על הדרך


כל העגלות של הקפה והפוד טראקס יצאו כמו פרחים אחרי הגשם בכל מיני נקודות תצפית, בחורשות שונות וגם בצמתים מחוץ למרכזים העירוניים. הן גם מציעות אוכל פשוט מדהים ואווירה שהיא לא פחות ממשגעת יחד עם נוף אשר מתאים אליכם כמו כפפה אל היד, והן מתפקדות בתוך מושבים וגם בתוך הפריפריה בתור תחליף מתאים לכל בתי הקפה השכונתיים. מאחורי כל עגלה של קפה אתם תמצאו את היזם או היזמית הפרטיים, שהם כבר הבינו שהעלות של ההקמה מאוד מאוד נמוכה בכל הקשור אל העגלה של המזון והתפעול הנקי שלה שהוא מאוד פשוט, ושניהם יכולים בעצם להגשים את החלום שלהם לפתוח מסעדה.


קפה בהתאמה אישית


בגלל שמדובר על עגלה שהיא ניידת, ניתן להתאים את הרמה של הקפה שלכם ואת הרמה של המכונה לסוג של האירוע וכמובן אל כמות האורחים אשר אמורים להגיע. לאירועים ברמה באמת גבוהה שבהם יש המון אורחים חשובים מאוד מחוץ לארץ לדוגמה, ניתן לבחור באופצייה של מכונת קפה מקצועית אשר טוחנת את הקפה שלכם לבד, מקציפה את החלב ולכם נשאר רק להגיש את הקפה אל האורח בצורה שבה הוא מאוד יאהב. לכל האירועים הקטנים יותר לא תמיד אתם תצטרכו את המכונה המקצועית המסיבית, ניתן ההחלט להסתפק במכונה של קפה בגודל בינוני או להיעזר במכונת קפסולות שישר מורידה את הקפה לתוך הכוס בלחיצה פשוטה של כפתור.

חוויה נהדרת



עגלות הקפה מציעות לכל האנשים והמטיילים מקום רגוע לנוח בו ולעצור לרגע, וליהנות מקפה פשוט נהדר ואוכל שהוא מאוד טעים, וכל זה באווירה שהיא שקטה בחיק הטבע בתוך המדשאות והספסלים. רכבים שהוסבו למסעדות ועגלות שהפכו למזנונים ניידים ממתינים לכם עם קפה שהוא פשוט משובח, סנדוויצ'ים מושקעים מאוד וארוחות בריאות וגם ארוחות שחיתות לכולם.

לאיזה יעד תבחרו לטוס אחרי שתקבלו את הדרכון הירוק? שתפו אותנו !

Facebook
WhatsApp
Email