סקייסקנר - המדריך המלא למשתמש

סקייסקנר - כלי השוואת המחירים הפופולרי בעולם

סקייסקנר הוא אחד הכלים אוהבים עליי, אני נוהג לבקר בו לפחות פעמיים בשבוע, להתעדכן במחירים, לחפש דילים לחברים שמבקשים לטוס בזול ועוד. בוא נודה בזה, כולנו אוהבים להשוות מחירים, כולנו אוהבים לשלם פחות, אם זה בקניון, באינטרנט או סתם בקניות שגרתיות בסופר. אז כשמדובר על חופשה בחו"ל על אחת כמה וכמה. בעזרת הכלי המדהים הזה תוכלו לחסוך מאות דולרים בתכנון החופשה הבאה שלכם, כל מה שצריך לעשות זה להכיר את הכלי ואת הפונקציות שהוא מציע, אך תעשו את זה? בעזרת המדריך הבא. הכנו עבורכם מדריך שיהפוך אתכם ביום אחד לגאוני סקייסקנר. שנתחיל?

תוכן עניינים

מדריך סקייסקנר – רגע לפני שמתחילים

רגע לפני שמתחילים היה חשוב לי קודם כל לתת לכם רקע כללי אודות האתר המדהים הזה. חברת סקייסקנר החלה את דרכה אי שם בשנת 2002 כחברה קטנה וצנועה להשוואת מחירי טיסות, הרעיון נולד בגלל הסיבה שכולנו פה, קושי במציאת טיסות זולות ונוחות. החזון של החברה היה להנגיש לכלל האוכלוסייה את נתונים הטיסות ואת המחירים בדיוק כפי שהם. אז הנתונים האלה היו חשופים רק לסוכני נסיעות שהיו גובים עמלות מטורפות, סקייסקנר נולד כדי לפתור את הבעיה, והם אכן פתרו אותה. עם השנים החברה גדלה והפכה למעצמה שהיא היום, שווי החברה עומד על 1.5 מיליארד דולר וכיום מדובר על מנוע החיפוש הפופולרי ביותר בעולם! עם הזמן שעבר החברה התפתחה וכיום משווה גם בין מחירי מלונות, דירות, רכבים ועוד. 

אז אחרי שהכרנו את החברה והתחברנו לרעיון, אפשר להתחיל. 

פונקציות עיקריות

לפני שנכנס למדריך עצמו, בו נפרט לכם שלב אחר שלב מה לעשות כדי למצוא טיסות זולות וכדאיות. היה חשוב לנו רגע לעצור ולסקר לכם בקצרה את כל הפונקציות שיש לאתר הזה להציע, ויש לא מעט. אז מומלץ לעקוב.

לתת למזל להחליט בשבילכם

אחד הפונקציות אוהבות עליי ביותר בסקייסקנר הוא ללא ספק אופציות החיפוש לכל היעדים, או בשפה הרשמית Everywhere. במידה ותבחרו באופציה הזו, האתר יציג לכם שלל יעדים זולים בתאריכים שבחרתם. תתפלאו אבל לא פעם נתקלתי בטיסות ישירות ב-250 ש"ח לכרטיס הלוך חזור, לספונטניים ביניכם או לאלו שמחפשים לטוס בזול מדובר על כלי שימושי במיוחד.

בסקייסקנר מדברים תאכלס! 

בסקייסקנר אין אותיות קטנות, אין עמלות ומחירים משתנים. המחיר הראשון שתראו זה המחיר שתשלמו. החברה נוהגת בשקיפות מדהימה בכל הקשור למחיר הטיסות, תוספות עבור כבודה, הושבה וכדומה. כמובן שחשוב תמיד להסתכל מה הטיסה כוללת, אך המחיר הנקוב באתר זה המחיר אותו תשלמו, ולא שקל מעל. 

אפשרויות סינון מתקדמות

אחד הדברים הכי מתסכלים בחיפוש טיסה הוא הרגשת "הכמעט", לכולנו זה קרה, מצאנו טיסה ישירה, בתאריך שאנחנו רוצים, עם כבודה והושבה, הכול נראה מושלם עד שיש משהו קטן שמשבש הכול. סקייסקנר שמים לזה סוף עם מערכת סינון מתקדמת שתתן לכם להחליט על כל פרט קטן. אז מה את מחפשים? טיסה ישירה או קונקשן? טיסה בבוקר או בערב? תרצו להגביל את המחיר? אין בעיה! עם סקייסקנר הכול אפשרי. חיפוש ממוקד ונכון יכול לקצר את זמן החיפוש בחצי, כל מה שצריך זה לדעת להשתמש בכלי המדהים הזה בצורה נכונה, ובשביל זה אנחנו כאן. 

תכנון טיסות מראש

לאנשים שאוהבים לטוס וטסים לפחות שלוש פעמיים בשנה כמונו, אין דבר חשוב יותר מלתכנן את היעדים מראש. סקייסקנר מאפשרים לכם לראות את מחירי הטיסות לכל היעדים כמה חודשיים קדימה, ומעבר לזה תציג לכם בכל חודש וחודש את רמת המחירים של אותו החודש, ובנוסף תסמן לכם באיזה יום הכי זול לצאת לחופשה והכי זול לחזור ממנה. בקיצור כלי שיכול לחסוך לכם המון המון כסף! אז במקום להחליט שטסים בתאריך X תנו לכלי לעזור לכם, תחפשו חופשה מראש ותחסכו מאות שקלים בכל חופשה.

נגישות וידידותיות למשתמש

אז כבר הבנתם שסקייסקנר הוא כלי מדהים שמכסה את כל האפשרויות ונותן לכם מענה מלא בתכנון חופשה לחו"ל. אבל אחד היתרונות המרכזיים של הכלי הזה הוא שמדובר על כלי כיפי, ידידותיי ונעים למשתמש. פשוט להיכנס, לחפש ולמצוא את החופשה הבאה שלכם! רק אם תתמכרו כמונו ותתחילו לחפש טיסות כאילו זה כרטיסי קולנוע אל תאשימו אותנו. 

טיפ חשוב שיחסוך לכם הרבה כסף. במידה ואתם יכולים ואין לכם הגבלות אל תקבעו תאריך מראש. תתנו לסקייסקנר לעזור לכם בהחלטה מתי לטוס, ההבדלים בין חודש לחודש יכולים לשנות את המחיר במאות שקלים, כך תחסכו יותר ותשלמו פחות!
funny young couple in love traveling, vintage style, europe vacation, honey moon, sunglasses, old city center, happy positive mood, smiling, embracing
הטיפ שלנו
מדריך סקייסקנר

מדריך סקייסקנר – השוואת מחירי טיסה

אז הקדמה זה נחמד והכול, וחשוב לדעת על כל הפונקציות ועל האתר אבל בואו נדבר תאכלס. התכנסנו פה כדי למצוא טיסות בזול! אז בואו נתחיל.

בשל הראשוני חשוב שנכיר את בר החיפוש הראשי של האתר. מהאזור הזה למעשה נשלוט על החיפוש עצמו, היעדים, התאריכים, מערכת הסינון ועוד. נסביר לכם בקצרה על כל אחד מהאפשרויות ונמשיך אלה.

מדריך סקייסקנר - מסך ראשי

אז כמו שאתם רואים בתמונה מדובר על המסך הראשון והראשי של אתר SkyScanner. סידרתי לכם בתמונה חצים וריבועים בצבעים זהים כדי שתוכלו לעקוב אחרי כל אזור ולהבין אותו. אז נתחיל מהדבר הראשון שצריך לוודא והוא מאוד פשוט, שימו לב לחץ הכחול שמראה לנו שאנחנו אכן על השוואת מחירי טיסות ולא על השוואת מלונות או רכבים(בהם ניגע בהמשך). 

אופי הכרטיס –  אדום

באזור הזה נסמן לרוב את Roundtrip שלמעשה בעברית פשוטה מדובר על כרטיס הלוך חזור, במידה ומדובר על כרטיס לצד אחד נבחר One way ובמידה ונרצה לשלב נחיתה ביעד אחד וחזרה באחר נסמן על Multi-City.

יעד נחיתה והמראה – כתום

אחד הפרמטרים הכי חשובים בחיפוש טיסה לחו"ל הוא היעד אליו נרצה להגיע, הוא זה שישפיע בעיקר על משך הטיסה ומחיר הכרטיס. אזור From הוא למעשה היעד ממנו נרצה לצאת לדרך ואליו נרצה לחזור בסוף הטיול, במקרה שלנו נמל התעופה בן גוריון. באזור To נסמן את היעד אליו נרצה להגיע. וכאן נכנס למשוואה אחד הפונקציות עליהם דיברנו מקודם, אופציית ה Everywhere, במידה ותלחצו על הריבוע של ה-To יפתח לכם אופציית Everywhere. כל מה שנותר לעשות זה לסמן את האופציה ומנוע החיפוש יציג לכם את כל היעדים, ויסדר אותם מהזול אל היקר. 

תאריכי נסיעה – סגול

תאריכי הנסיעה לרוב משפיעים בצורה ישירה על מחירי הטיסה, כאשר בין חודש לחודש או בין יום ליום יכולים להיות הבדלי מחיר משמעותיים מאוד. לכן חשוב שנשים לב טוב מהם התאריכים שבהם אנחנו טסים, ואם קראתם את הטיפ שלנו למעלה אתם כבר יודעים שעדיף לבוא בלי תאריך מוגדר ולעשות החלטה נכונה לפי המחיר והתקופה. בריבוע הראשון Depart נתבקש לסמן את תאריך היציאה מהארץ ואילו בריבוע השני ה-  Return נתבקש לסמן את תאריך החזרה לארץ. בהמשך נפרט כיצד כל יום יכול להשפיע על מחירי הטיסה וכיצד נבחר בצורה נבונה בין הימים.

כמות נוסעים –  ירוק

כאן לא נרחיב יותר מידי, מדובר על חיפוש לפי כמות נוסעים מתבקשת. כאשר יש אופציה לבחור בין כמות מבוגרים (מעל גיל 16) ובין כמות של ילדים (מתחת לגיל 16). השינוי כמובן יתבטא במחיר הכרטיס שיוצג בהתאם לכמות האנשים. בנוסף, באותו האזור ניתן גם לקבוע באיזו רמת טיסה תרצו לטוס, תיירים או אולי ביזנס. 

סינון טיסות קונקשן –  צהוב

יש לא מעט אנשים שלא אוהבים טיסות קונקשן ובוחרים לוותר על התענוג מראש, אם אתם משתייכים לקבוצה הזו חשוב שתסמנו ב- V את הריבוע הצהוב, כך תוכלו לוודא שמנוע החיפוש לא יציג לכם טיסות שכוללות קונקשן. בהמשך נלמד איך לסנן זמני קונקשן וכדומה.

השוואת מחירי טיסה – מתקדמים!

אז עד עכשיו הצגנו בפניכם את כל המידע החשוב, הפונקציות העיקריות ואת בר החיפוש הראשי של האתר. כעת אפשר להתחיל להכנס לעובי הקורה ולהסביר על הפרטים החשובים יותר לחיפוש מתקדם. במידה ונלחץ על אזור התאריכים יפתחו עבורי שני אופציות כמו שניתן לראות בתמונות.

מדריך סקייסקנר - מסך חיפוש לפי חודש

בשלב הראשון נדגים לכם כיצד החיפוש המדוייק והחיפוש החודשי עובדים, ונפרט כיצד נוכל לחסוך באמצעותם כסף. ובהמשך נלמד כיצד להשתמש באופצייה Cheapest month.

חיפוש מדוייק – האופצייה הפחות טובה

כמו שכבר הבנתם מהכותרת חיפוש מדויק היא אופצייה פחות מומלצת, היא מגבילה מאוד את מנוע החיפוש ומנטרלת את הכוח הכי חשוב שלו, להציג לכם מחירים זולים לפי מאגר הנתונים האדיר שיש לו להציע. שימוש בחיפוש מדויק יהיה שימושי במקרים של חופשה לרגל אירוע מסוים כמו יום הולדת, יום נישואין וכדומה. או במידה ואנחנו מוגבלים בתאריך בו נוכל לטוס. רק בשביל ההסבר נוסיף דוגמא. בחרתי לצאת מנתב"ג ולטוס לטיול ברומא, בחודש ינואר 2021, בתאריכים שבחרתי מראש, לצורך ההדגמה 10.1-14.1, זוג כרטיסים ללא טיסות קונקשן. כך זה יראה במנוע החיפוש. 

מדריך סקייסקנר - תמונת חיפוש סקייסקנר

במידה ואני אלחץ כעת על חפש טיסות (Search flights) מנוע החיפוש יציג לי טיסות לאותו היעד, באותם התאריכים בדיוק. הוא יסדר לי אותם מהזול אל היקר ויתן לי אופציות סינון אליהם נגיע בהמשך. 

חיפוש לפי חודש – מומלץ!

החיפוש הבא הוא החיפוש המומלץ ביותר במידה ואתם מחפשים לחסוך בכסף, או להשוות מחירים בצורה הנכונה ביותר. למעשה כאן מתגלה כוחו האמיתי של האתר. נלחץ על תיבת התאריכים בעמוד הראשי ונסמן את אופציית Whole month, כעת נבחר את החודש בו נרצה לטוס (מומלץ לבדוק כמה חודשים בהתאם לגמישות שלנו). לדוגמא בחרתי לצאת מנתב"ג לטיול בבודפשט בחודש ינואר 2021, בחרתי את החודש כולו, סימנתי 2 כרטיסים, טיסות ישירות בלבד וכך זה יראה. 

מדריך סקייסקנר - מסך חיפוש לפי חודש

כעת נלחץ על חיפוש (Search flights) וניתן לסקייסקנר להתחיל לחפש. עכשיו נעצור רגע. בשונה מחיפוש מדויק בו בשלב זה סקייסקנר יציע לכם טיסות, בחיפוש לפי חודש שלם סקייסקנר יציג בפניכם לוח תאריכים בו תוכלו לראות בדיוק את עלות הכרטיס בכל יום ויום באותו חודש, גם לכרטיס הלוך וגם לכרטיס חזור וגם יתריע לכם במידה ומדובר על מחיר יקר( שיסומן באדום), מחיר מומצע (יסומן בכתום) או כרטיס זול (שיסומן בירוק). וכך זה נראה.

מדריך סקייסקנר - מסך חיפוש לפי חודש

כעת כל מה שניתן לעשות זה לברר בין התאריכים והמחירים שמוצגים באותו החודש, לסמן תאריך יציאה זול (ירוק) ותאריך חזרה כתום או ירוק (במידת האפשר) וכך למעשה נוכל לבחור תאריכי טיסה זולים, לא להתפשר על היעד אבל בהחלט לחסוך מאות שקלים על כל כרטיס טיסה.

החודש הזול ביותר – אופצייה נוספת

אופצייה נוספת שמומלצת מאוד לכאלה מביניכם שרוצים לתכנן טיול קדימה, או לכאלה שיותר גמישים מבחינת תאריך, היא אופציית החודש הזול ביותר (Cheapest month). במידה ונסמן אותה במנוע החיפוש, ונלחץ על חיפוש (Search flights) נקבל את החודש הזול ביותר לטוס בו לאותו היעד. בהתחשב בזה שהאתר מחשב מחירים כמה חודשיים קדימה, מדובר על כלי מעולה שיכלו לחסוך מאות שקלים ולעזור בבחירת היעד הבא. כל מה שנותר לעשות הוא לעשות בדיוק כמו מקודם, לבחור תאריך יציאה ירוק ותאריך חזרה ירוק, והינה כרטיס טיסה זול במיוחד ליעד הבא שלכם.

אופציה נוספת שאני אוהב במיוחד היא אופציית Chert. אופציה נחמדה מאוד שמסקרת לנו בדיאגרמה קצרה וקולעת את המחירים באותו החודש שבחרנו. כך אפשר לראות בתורה נוחה מה התאריכים הזולים יותר ומה התאריכים היקרים יותר. כלי מעולה!

מדריך סקייסקנר - מסך חיפוש chart

טיפ קטן לספונטנים בינכם, או לכאלה שלא יודעים לאן לטוס. תבחרו באופציית Everywhere ותנו לסקיסקנר להפתיע אתכם ביעד וגם במחיר. יש יעדים מדהימים בעולם שרק מחכים שתגלו אותם, ואיזה דרך טובה יותר יש מאשר לגלות שזה גם לא יעלה לכם הרבה!
funny young couple in love traveling, vintage style, europe vacation, honey moon, sunglasses, old city center, happy positive mood, smiling, embracing
הטיפ שלנו
מדריך סקייסקנר

מדריך סקייסקנר – מערכת סינון טיסות

אז הכרנו את כל הדרכים לבצע חיפוש בסקייסקנר, החל מחיפוש חודשי, לחיפוש לפי תאריך מדויק, החודש הזול ביותר ועוד. כעת כל מה שנותר זה להבין איך לסנן את כל המשתנים כדי להגיע לתוצאת החיפוש המושלמת עבורנו. יש המון אפשרויות סינון, נשתדל לעבור על כולם ביחד ולהסביר לכם כל אחד מהם בנפרד כדי שתלמדו איך לסנן באתר סקייסקנר כמו מומחים. 

מדריך סקייסקנר - מערכת סינון

סידור לפי קבוצה – כתום

בדומה לשאר האתרים בעולם גם כאן יש אופצית מיון נוחה במיוחד שמאפשרת לנו לבחור איזה טיסות מנוע החיפוש יציג לנו קודם. אם נרצה לפי מחיר זול? לפי תוצאה רלוונטית או דווקא לפי מהירות ההגעה ליעד. כל אחד לפי העדפות שלו.

עצירות לקונקשן – אדום

מדובר על אחד הסעיפים החשובים ביותר, מרבית האנשים שמחפשים טיסות נתקלים בטיסה שנראת מושלמת מבחינת מחיר ולפתע מגלים שמדובר על טיסה עם קונקשן של 17 שעות במקום שכוח אל. כדי שלכם זה לא יקרה, חשוב שתדעו מראש מה אתם מחפשים. במידה ואתם לא מעונינים בקונקשן בכלל פשוט תסמנו את הריבוע non stop ותחסכו זמן מיותר.

כרטיס גמיש – כחול

אופציית סינון נוספת שבמידה ונבחר בה תציג לנו טיסות עם כרטיסים גמישים בלבד. כרטיסים גמישים יאפשרו לנו לטוס בראש שקט יותר ובין היתר כוללים שינוי תאריך, שינוי יעד ועוד. לרוב כרטיסים אלה עולים יותר כסף.

זמני נחיתה והמראה –  ירוק

אוהבים לטוס על הבוקר? אולי אתם בכלל אנשים של לילה? רוצים לבחור מתי לטוס, עם סקייסקנר אין שום בעיה. כל מה שתצטרכו לעשות זה לכוון את זמני ההמראה הלוך וזמני ההמראה בחזור, לפי השעות בהם תרצו לטוס. בתור אחד שאוהב טיסות שמנצלות יום מלא אני נעזר בו הרבה, כלי חכם שעוזר לי מאוד. 

התראת מחיר –  סגול

המחיר יקר לכם? רוצים לקבל עדכון שהמחירים ירדו? עם סקייסקנר אין בעיה. סקייסקנר בנתה עבורנו מערכת שתתריא לנו במידה והמחיר ירד כך שנוכל תמיד להישאר מעודכנים במחירים הטובים ביותר. ברגע שתלחצו על הכפתור תעברו לשלב רישום קצר. מומלץ לבצע רישום מהיר דרך פייסבוק או גוגל. דרך מעולה לחסוך כסף!

מדריך סקייסקנר - מערכת סינון

משך הטיסה – צהוב

כאן נוכל לבחור למעשה את הזמן מרגע ההמראה עד רגע הנחיתה ביעד. מערכת סינון חשובה מאוד לכאלה שבוחרים לטוס טיסות קונקשין, כך תוכלו להגביל את משך הטיסה ולוודא שהאתר יציג לכם רק טיסות במשך זמן מוגדר. 

חברת תעופה – שחור

כאן לא נרחיב יותר מידי, מדובר על סנן של חברת התעופה. בגדול אני לא ממליץ לסמן חברות ספציפיות או להוריד חברות ספציפיות, אלא לתת למערכת לעבוד ולהציג את הטיסות האטרקטיביות ביותר ליעד הבא שלכם.

מצאתי טיסה! מה עכשיו?

העבודה הקשה השתלמה, אז אחרי שחיפשתם, סיננתם ובררתם מבין כל הטיסות מצאת את האחת שתיקח אתכם אל  עבר היעד. עכשיו עולה השאלה מה עושים מכאן? ובכן, רגע לפני ששולפים את האשראי וחוגגים את סגירת הכרטיס יש עוד כמה דברים קטנים לבדוק. 

כל כך הרבה חברות איפה סוגרים?

ברגע שתבחרו טיסה תעברו אל עמוד שיציג בפניכם המון אפשרויות שדרכם תוכלו לסגור את הכרטיס ליעד הבא שלכם. מבין כל האתרים האלו תוכלו למצוא סוכנויות נסיעה, אתרי השוואות מחירים נוספים, חברות תעופה ועוד. כל אלו נלחמים עליכם, הלקוח. כעת נציג לכם את המסך ונסביר לכם על איזה פרמטרים מומלץ להסתכל ועם מי כדאי לסגור. 

מדריך סקייסקנר - מערכת סינון

אז כמו שניתן לראות בתמונה, יש לא מעט חברות. סימנתי עבורכם בצבעים שונים את הפרמטרים החשובים ועל מה צריך להסתכל. 

חברת מקור –  אדום

בשורה הראשונה בדרך כלל תופיע חברת התעופה שבחרתם לטוס עימה. סגירת הכרטיס דרך חברות אלה יתרחשו או בתוך סקייסנקר או שתפנו אל אתר החברה ודרכם תסגרו. אנחנו ממליצים תמיד להסתכל על האלטרנטיבות ולאו דווקא לסגור באתר החברה. 

חברות אחרות – סגול

כמו שתוכלו לראות יש לא מעט חברות שמתחרות עליכם, רובם יציעו מחירים קרובים מאוד או אפילו זולים יותר ממחירי חברת התעופה בה בחרתם. לכן חשוב תמיד לבדוק את כל המחירים ולעשות סקר שוק קטן. בנוסף, חשוב מאוד להסתכל על האותיות הקטנות ולקחת בחשבון אם המחיר כולל הושבה, כבודה וכדומה.

דירוג וביקורות – ירוק

נכון, עברנו סינון ארוך, חיפוש מייגע וכולנו כבר רוצים להכניס את אשראי ולרכוש כרטיס, אבל רגע לפני שזה קורה תעשו עוד בדיקה קטנה. סקייסקנר נותנת לנו בתור גולשים ורוכשים לדרג כל חברה שמציעה את שירותה באתר, זה אומר שיש לכל חברה כזו מאגר ביקורות לא קטן. מצאתם אתר או חברה שמתאימה לכם? כנסו ותבדקו אותה, תקראו ביקורות ותראו את הציון הכללי, זה לוקח כמה דקות וזה יכול לחסוך עגומות נפש. 

מזל טוב! סגרתם כרטיס ליעד הבא שלכם. נכון, החיפוש עלול לקחת קצת זמן ומאמץ אבל היי, חסכתם לא מעט כסף ואתם בדרך ליעד הבא שלכם! 

חיפוש אחר הטיסה האידיאלית יכול לקחת לא מעט זמן, אבל מניסיון, ככל שתסננו יותר ותגיעו לחיפוש מוכנים, כך תחסכו זמן יקר ותמצאו את הטיסה שלכם מהר יותר. יש מערכת סינון מעולה, תשתמשו בה!
funny young couple in love traveling, vintage style, europe vacation, honey moon, sunglasses, old city center, happy positive mood, smiling, embracing
הטיפ שלנו
מדריך סקייסקנר

מדריך סקייסקנר – השוואת מחירי מלונות

אז כמו שכבר הבנתם סקייסקנר הוא אחד מאתרי השוואת המחירים הגדולים בעולם, אז סגרתם טיסה, מזל טוב. אבל מה עם מלון? בדיוק בשביל זה סקייסקנר הנגישו עבורנו את מנוע השוואת מחירי בתי המלון בעולם, כלי שימושי ונוח שיכול להזיל את מחירי השהות שלכם בכמה מאות שקלים.

כעת נציג עבורכם בקצרה את האופציות ואת מנוע החיפוש, כדאי שתגלו איך להשוות מלונות ולחסוך כסף.

מדריך סקייסקנר - השוואת מחירי מלונות

מנוע החיפוש הראשי 

בחירת היעד (סגול) – כאן נכניס את היעד הבא שלנו. אז מה הוא יהיה בודפשט? אולי רומא? זה לא משנה, כל מקום אליו תטוסו סקייסקנר יבצעו השוואה נכונה ומדויקת עבור היעד הבא שלכם. 

בשלב הבא (ירוק) – נבחר את תאריך השהייה שלנו במלון. תאריך ציק אין ותאריך הצ'ק אוט.

בשלב הבא ( סגול) – נותר לבחור כמה אנשים נהיה, כמה ילדים? כמה מבוגרים? כל שינוי ישפיע על המחיר ועל החדר המוצג כמובן.

כעת נלחץ על חיפוש, המערכת תציג בפנינו לא מעט אפשרויות לינה על פי דירוג, מחיר, רלוונטיות, רמת כוכבים וכדומה. כל מה שנותר הוא להכיר את מערכת הסינון ולבחור מלון. 

מתחילים לסנן

את מערכת הסינון של סקייסקנר כבר הכרתם מפרק השוואת הטיסות למעלה. כעת מדובר על מערכת סינון דומה אך מעט שונה שכוללת פונקציות נוספות ומערכות שיעזרו לכם מאוד במציאת המלון המושלם עבורכם. כעת נסביר עבורכם מה כל מערכת עושה. 

מדריך סקייסקנר - סינון מחירי מלונות

בר תצוגה ראשי – אדום

כאן תוכלו לבחור את תצוגת החיפוש שלכם. האופציות שמוצעות לנו די מגוונות ומכסות את הדברים החשובים ביותר. דירוג אורחים (Guest rating) יסדר את המלונות לפי המלונות המדורגים ביותר, מחיר (Price) יסדר את המלונות מהזול אל היקר. כוכבים (Stars) יסדר את המלונות מ-5 כוכבים ומטה. אופציית מרחק (Distance) תסדר את המלונות לפי מרחק ממרכז העיר.

אופציית ביטול – סגול

באופציה הזו נוכל לבקש מהאתר להציג עבורנו אך ורק אתרים שמציעים ביטול בחינם. לא מעט אנשים מחפשים את האופציה הזו, וסינון כזה יכול לחסוך בזמן, שימו לב שככל הנראה מלון עם אופציית ביטול בחינם יעלה יקר יותר מאשר מלון ללא אופציה כזו.

רמות מחיר – ירוק

אחד הטיפים החשובים ביותר שאנחנו מחפשים מלון הוא לדעת את התקציב שלנו, כך נוכל להקטין את האפשרויות ולקצר את החיפוש. המערכת של סקייסקנר נותנת לנו לבחור כמה נרצה לשלם עבור השהות במלון. כאשר פרוסות בפנינו אופציה של סינון לפי כל זמן השהות, או סינון על פי לילה בודד. כלי נוח מאוד שיחסוך לכם זמן יקר.

רמת כוכבים  –  כחול

כאן לא נרחיב יותר מידי, נוכל לבחור בין רמת הכוכבים שיש למלונות. המערכת מסננת בין מלונות חמישה כוכבים ועד למלון כוכב אחד. טיפ קטן, מומלץ כאן לא לסנן אלא לתת למנוע לעשות את העבודה, כבר ראיתי מלונות חמישה כוכבים במחירים מאוד מפתיעים. אז עדיף להשאיר אופציות פתוחות.

הצגת מפה – כתום 

אם עשיתם קצת שיעורי בית ואתם מכירים את היעד שאתם נוסעים אליו, מומלץ מאוד להיעזר במפה של סקיסקנר. האתר יציג לכם את כל המלונות על גבי מפה מסודרת וכך תוכלו לאמוד את המרחק בין אזור הלינה אל בין האטרקציות והנקודות המרכזיות בעיר. כלי שאני אישית מאוד אוהב. 

התראת מחירים – שחור

זוכרים את התראת המחירים מהפרק של השוואת טיסות? אז הוא חוזר אלינו שוב גם כאן, כל מה שצריך זה להירשם אל השירות הזה ולקבל עדכונים על ירידת מחיר על מלונות, הכול בהתאם לתאריכים שלכם כמובן. כלי מעולה כדי לחסוך בכסף.

מדריך סקייסקנר - סינון מחירי מלונות

סוג/אופי מקום הלינה – ירוק

יש כאלה שלא מוכנים לוותר בחו"ל על מלון מפנק, לעומתם יש כאלה שמעדיפים לחסוך ולקחת דירה צנועה במיקום טוב. לכן הפרמטר הבא הוא לפי העדפות שלכם, אם אתם יודעים מה אתם מחפשים פשוט תסמנו ותחסכו זמן.

כולל ארוחת בוקר – כחול

אם אתם לא מוכנים לוותר על ארוחת בוקר בחו"ל ואוהבים לקום למגוון המפנק שיש למלון להציע, תדאגו לסמן את הפרמטר של ארוחות בוקר כלולות. כך תוכלו לחסוך את כל המלונות שלא יציעו ארוחות בוקר בזמן השהות.

דירוג אורחים – אדום

מדובר על אחד הפרמטרים החשובים ביותר במערכת הסינון. למעשה מדובר על דירוג שנתנו אורחים ששהו במלון על בסיס החוויה שלהם, השירות, המיקום ועוד. כדי לוודא שאתם באמת תבחרו מלון טוב, חשוב לסמן לפחות 4.0 ומעלה. כלומר שיהיו לכל הפחות 4 ומעלה בדירוג. כך המלונות שיוצגו בתוצאות החיפוש יהיו באמת מומלצים.

שירותי המלון – צהוב

כבר הבנתם שסקייסקנר מנגישה לנו את תוצאות החיפוש ויורדת לפרטים הקטנים ביותר, אבל כעת מדובר על העדפות אישיות שמשתנות מאדם לאדם. כך שבמידה ואתם לא מוכנים לוותר על אימון בחדר הכושר, או שאתם רוצים שהמלון יכלול שירותי ספא, חשוב שתסמנו ובכך תחסכו זמן יקר במהלך החיפוש. 

המלצה לפי אופי הטיולי – סגול

זה פרמטר שאני אוהב במיוחד. כאן סקייסקנר אספו עשרות אלפי חוות דעת מזוגות, משפחות, מטיילים בודדים ועוד, ולמעשה תתאים את סוג המלון, המיקום והשירותים שמוצעים בו על-פי ההמלצות של אותם האנשים. לדוגמא, סמנו שאנחנו זוג שמחפשים מלון, מנוע החיפוש יציג לנו   מלון שזוגות מבקרים בו יותר, וממליצים עליו יותר. כלי חמוד מאוד שמקל על החיפוש.

אז זהו למעשה כעת אתם יודעים לחפש מלון בצורה נכונה, מדוייקת וזריזה. מזכירים לכם שכלל שתוסיפו פרמטרים במערכת הסינון כך החיפוש יהיה ממוקד יותר וכך תוכלו למצוא את המלון האידאלי מהר יותר. כעת נמשיך לשלב הבא והאחרון, בחירת המלון ומעבר לאתר המקור.

מדריך סקייסקנר - בחירת מלון

שלב בחירת המלון

אז ממש עוד רגע מסיימים. כל מה שנותר לעשות הוא לבחור את המלון שהכי מתאים לנו ולצאת לדרך. כמו שכבר ציינו סקייסקנר אוסף נתונים מכל אתרי המלונות הכי גדולים בעולם, הוא ייציג לנו תמיד את המחיר הזול ביותר לאותו המלון. לדוגמא אנחנו בחרנו במלון 7Seasons Apartments בבודפשט (מלון מעולה אגב), המחיר לשהות היא 881 שקלים חדשים (בריבוע הירוק). בנוסף סקייסקנר יציג לי נתונים על המחיר באתרים אחרים (בריבוע האדום). כעת כל מה שנותר לעשות זה ללחוץ על הכפתור View deals, ברגע שתלחצו תעברו לאתר המקור, במקרה שלנו אתר agoda. במעבר לאתר המקור יש להמשיך את תהליך הרכישה כרגיל וזהו, מזל טוב סגרתם מלון.

אוהבים לטוס בדקה ה-90? סקיסקנר יכולים לעזור לכם למצוא דיילים מהחלומות. תזינו תאריך לשבוע - שבועים קדימה, תשימו את היעד או לכו על אופציית Everywhere והינה לכם טיסות במחירי הדקה ה-90 תהנו!
funny young couple in love traveling, vintage style, europe vacation, honey moon, sunglasses, old city center, happy positive mood, smiling, embracing
הטיפ שלנו
מדריך סקייסקנר

השוואת מחירי השכרת רכב בחו"ל 

אז למעשה החלק האחרון של המדריך הוא השוואת מחירי השכרת רכב בחו"ל. לא מעט מאיתנו נוסעים לחו"ל ושוכרים רכב כדי להתנייד, בעיקר משפחות בטיולי קיץ וכדומה. השוואה נכונה של מחירי השכרת רכב יכולה לחסוך כמה מאות שקלים בכל יום, במיוחד עם מדובר ברכבים גדולים למשפחות. לכן, חשוב שתעשו השוואה. סקייסקנר הנגישה לנו גם כאן את מערכת החיפוש והסינון שלה. 

מנוע החיפוש הראשי

כמו שניתן לראות מנוע החיפוש הראשי די פשוט ולא מכיל הרבה סעיפים. נעבור עליו בקצרה.

בחירת נקודת איסוף (ירוק) – כאן נצטרך לבחור את נקודות האיסוף של הרכב, ברוב המקומות בעולם ניתן לאסוף את הרכב כבר בשדה התעופה. מה שמוסיף לנוחות.

בחירת תאריך ושעות אסיפה וחזרה ( אדום) – כעת נוסיף את שעת האסיפה ושעת החזרה, חשוב לקחת בחשבון עיכובים בטיסה, נחיתה, וכדומה. בהחזרת הרכב חשוב שניקח מספיק זמן כדי להחזיר אותו ולהספיק לעשות את כל שאר הסידורים של סוף הטיול. 

החזרת הרכב במיקום אחר (כתום) – עושים טיול ממקום למקום? אין בעיה. תוכלו להחזיר את הרכב בנקודות שונות, כל שתצטרכו לעשות הוא לסמן את הכפתור ולהזין מיקום החזרה, חשוב לתכנן מראש היכן נחזיר.

גיל הנהג (סגול) – כאן למעשה נבחר את גיל הנהג במידה ומדובר על נהג מעל גיל 25 נסמן פשוט את הסמן. במידה ומתחת לגיל 25 נציין גיל. כמובן שהדבר משפיע על המחיר הסופי.

מתחילים לסנן

אז הזנו את כל הנתונים ההתחלתיים ורגע לפני שנמצא רכב חשוב שנסנן פרמטרים חשובים. גם כאן בדומה להשוואת טיסות והשוואת מלונות ישנה מערכת סינון נחמדה, שתעזור לנו מאוד. נעבור על הפרמטרים העיקריים כדי שתבינו כיצד לחפש טוב יותר.

מדריך סקייסקנר - מערכת סינון רכב

מספר נוסעים ברכב – כתום

כאן תבחרו את מספר הנוסעים ברכב, ככל שמספר הנוסעים ברכב יעלה כך גם המחיר כיוון שתצטרכו רכב גדול יותר. 

סוג הרכב – כחול

על איזה רכב בא לכם לנהוג? רכב מיני קטן שיכנס למקומות צרים או רכב פרימיום גדול ומפנק? זה הזמן לבחור. כאן תבחרו את סוג הרכב שיתאים לסגנון הטיול שלכם, מומלץ לבחור ברכבים שיתאימו לסגנון הטיול, אופי היעד. רכב קטן יתאים לסמטאות הצרות של רומא בעוד רכב מרווח ונוח יתאים לטיול בנופים של אוסטריה.

סגנון הרכב – אדום 

אם מקודם בחרנו את גודל הרכב, כעת נבחר את סגנון הרכב. רכב בעל שתי דלתות יתאים לזוגות או כרכב קטן. בעוד ואן נוסעים יתאים למשפחות ולטיולים ארוכים. SUV יתן לנו יותר יכולות שטח וכדומה. לכן חשוב לדעת את אופי הטיול, כמות הנוסעים ועוד ובכך להחליט.

אופציית ביטול – שחור

במידה ונרצה שסקייסקנר יציג לנו אופציות עם אפשרות ביטול, נסמן את הריבוע השחור. אופציה מומלצת לכאלה בינכם שאוהבים ללכת על בטוח.

איסוף הרכב –  צהוב

באופציה הזו נסמן את הריבוע "איסוף משדה התעופה" במידה ונרצה בכך. אני ממליץ תמיד לאסוף את הרכב בשדה התעופה, זה הרבה יותר נוח, חוסך זמן וכסף בחיפוש אחרי מונית שתיקח אותנו למרכז העיר, ומבטיח נחיתה רכה יותר כבר בהתחלה. 

הילוכים או אוטומטי – ירוק

נוהגים רק על אוטומטי, אין שום בעיה. תסמנו את האופציה ויוצגו רכבים אוטומטים בלבד. לכאלה מביניכם שאוהבים רכבים ידניים האופציה גם קיימת. לרוב רכב ידני יהיה חסכוני יותר בדלק וגם בעלות ההשכרה הכללית ולכן חשוב לקחת זאת בחשבון. 

כעת כל מה שנותר לעשות הוא לבחור רכב ולצאת לדרך.

בחירת רכב והזמנה

כעת כל מה שנותר לעשות הוא להזמין רכב, במידה ונקליק על אחד הרכבים בתצוגה סקייסקנר תציג לנו רשימה קצרה של כל המקומות והאתרים ממהם ניתן להשכיר את הרכב, היא תציג לנו את ההצעה הזולה יותר תחילה. בנוסף, על הכרטיס יהיו עוד כמה פרמטרים שיעזרו לנו להגיע להחלטה. עליהם נסביר כעת.

מדריך סקייסקנר - בחירת רכב

פרטים על הרכב – אדום

זהו למעשה האזור הראשי שתראו בתצוגה הכללית עם כל שאר כלי הרכב. ניתן לראות בריבוע הזה כמה פרמטרים כגון, סוג הרכב, גיר אוטומטי או רגיל, מזגן, מספר מושבים, מקום למזוודות ועוד. 

איסוף רכב ואופי התדלוק –  ירוק

כאן תוכלו לראות מהיכן ניתן לאסוף את כל הרכב ( במקרה בתמונה שדה התעופה). בנוסף, ניתן לראות את ההסכם מילוי הדלק, במקרה הזה נקבל את הרכב מלא ונצטרך להחזיר אותו מלא. 

דירוג חברת ההשכרה – כחול

רגע לפני שסוגרים ומשכירים את הרכב, חשוב שנדע קצת פרטים על חברת ההשכרה ונקבל עליהם רקע. חשוב שנסתכל על כמה ביקורות, דירוג כוכבים, מספר הביקורות ונגבש דעה לגבי החברה. במקרה הזה ניתן לראות שיש המון חוות דעת, ודירוג של ארבעה כוכבים.

מחיר סופי והזמנה – כתום

באזור הזה יוצג לנו המחיר, במידה ומחיר ושאר הפרמטרים יתאימו לנו, נוכל ללחוץ על כפתור Reserve ולהתקדם בהזמנה. 

כעת נעבור על אתר המקור ונמשיך שם בתהליך השכרת הרכב. ברגע שתשלימו את הרכישה אפשר להגיע מזל טוב, שכרתם רכב בחו"ל.

אז זהו חברים, מדריך סקייסקנר הגיע לסיומו. אם הגעתם עד לפה זה אומר שאתם כבר יודעים לחפש ולסנן ברמה הגבוהה ביותר. אחרי שמכירים את האתר ואת כל האופציות מגלים כמה קל ונוח לעשות השוואת מחירים, לחסוך כסף ולסגור חופשות לחו"ל במחירים זולים ואטרקטיביים. כל מה שצריך זה לחפש בצורה נכונה ומדויקת, להיות גמישים לגבי תאריך, ולעקוב אחרי המחירים. מקווים שהמדריך עזר לכם להתמצא באתר ובמערכות השונות שלו.  מזכירים לכם שמחכים לכם עוד מדריכים באזור "מדריכי אתרים" באתר. מאחל לנו לטוס תמיד בזול ולהנות מחופשות בחו"ל במחירים אטרקטיביים. נתראה במדריך הבא ב-Travelz בלוג טיולים –  תהנו!

שאלות ותשובות בנושא סקייסקנר

חופשה בחול היא הוצאה לא קטנה, וכדי להוזיל את החופשה חשוב שנדע לבצע השוואת מחירים על מנת לקבל את המחיר המשתלם ביותר עבור התאריך והיעד.

לא! ניתן לבצע השוואת מחירים למלונות, השכרת רכבים, וטיסות. סקייסקנר נותנים לנו את כל הכלים על מנת להוזיל את החופשה ולבצע השוואת מחירים חכמה.

כמה שיותר מוקדם, כך טוב יותר. שמתכננים חופשה לרוב אנחנו קובעים את תאריך החופשה ורק לאחר מכן בודקים את המחירים, זו טעות! עדיף לבדוק מחירים ולהתאים את הכיס שלנו לתאריכים.

לצערנו עדיין לא. אך בעזרת המדריך שלנו תוכלו לבצע השוואות מחירים ולשלוט בכל האפשרויות באתר, בצורה קלה ומהירה.