נשנושים מומלצים לטיולים

טיולים יכולים להיות מרגשים, אבל זה גם יכול להיות מאתגר להישאר במסלול עם הרגלי אכילה בריאים תוך כדי תנועה. למרבה המזל, יש הרבה חטיפים בריאים וטעימים שקל לארוז ולקחת איתך לטיולים. במאמר זה, נדון בכמה מהחטיפים והנשנושים המומלצים לטיולים.

  • אגוזים

אגוזים וזרעים הם נשנוש נהדר להביא לטיול. הם עשירים בחלבון ושומנים בריאים, ויכולים לעזור לך לשמור על שובע לאורך זמן. כמה אפשרויות טובות של אגוזים כוללים שקדים, קשיו, גרעיני דלעת וגרעיני חמניות. הקפידו לבחור זנים ללא מלח כדי להימנע מצריכת יתר של נתרן.

  • פירות יבשים

פירות יבשים הם עוד אפשרות מצוינת לנשנוש בדרכים. הם עשיר בסיבים תזונתיים ויכולים לעזור לספק את הצורך במתוק. כמה אפשרויות טובות של פירות יבשים כוללים צימוקים, משמשים, תמרים ותאנים. עם זאת, שימו לב שגם פירות יבשים עשירים בסוכר, ולכן עדיף לצרוך אותם במידה לא רבה.

  • פירות טריים

פירות טריים זה דבר נהדר ומרענן להביא לטיול. הם עשיר בויטמינים ומינרלים, והם יכולים לעזור לשמור על לחות. כמה אפשרויות טובות כוללות תפוחים, בננות, תפוזים וענבים. אם אתם מודאגים מההתקלקלות של הפירות, בחרו באפשרויות של צידנית שקל לארוז איתה וככה הפירות לא יפגעו בקלות.

  • חטיפי אנרגיה

חטיפי אנרגיה יכולים להיות אופציה נוחה ובריאה לחטיף בדרכים. חפשו אפשרויות של חטיפי אנרגיה עשירים בחלבון ובסיבים, ודלים בסוכר. ככה שגם אכלתם משהו מתוק וטעים אך גם בריא.

  • מקלות ירקות

אם אתם מחפשים חטיף בריא וטעים, מקלות ירקות יכולים להיות אופציה טובה. גזר, מלפפון, סלרי ופלפלים הם כולם אפשרויות טובות להביא לטיול ולנשנש תוך כדי. אתה יכול גם לשלב אותם עם מטבל בריא, כגון חומוס, גבינה, קוטג או גוואקמולי.

  • פופקורן

פופקורן יכול להיות חטיף בריא ומשביע להביא לכל סוג טיול. בחרו בפופקורן טבעי והימנעו מאפשרויות עמוסות בחמאה ומלח. אתה יכול גם להוסיף קצת טעם על הפופקורן על ידי פיזור של קצת קינמון מלמעלה.

בכל הנוגע לבחירת חטיפים לטיול, חשוב לבחור אפשרויות בריאות, קלות לאריזה וכאלו נשנושים שלא יתקלקלו בשמש או בקור. הקפידו לבחור חטיפים עשירים בחלבון וסיבים תזונתיים, ודלים בסוכר ונתרן. עם הסוג הנכון של חטיפים, תוכל להישאר מרוצה במהלך הנסיעות והטיול שלך מבלי לוותר על הרגלי האכילה בריאים וטובים.

נכתב בשיתוף עבודי – חומרי גלם לגלידריות

לאיזה יעד תבחרו לטוס אחרי שתקבלו את הדרכון הירוק? שתפו אותנו !

Facebook
WhatsApp
Email