נמאס מהטיולים הרגילים? הכירו את טיולי האיזי ריידר

הכירו את האיזי רידר! Easyrider הוא סוג של אופניים שנועדו לרכיבה לכלל האוכלוסיה וגם לאנשים עם מוגבלות פיזית. העיצוב של easyrider עוזר לרוכב לשבת זקוף ולראות טוב את סביבתו, מה שמקל בהרבה על השליטה בהם מאשר בסוגים אחרים של אופניים. האיזי ריידר ידועים גם כלי יציב מאוד , מכיוון שיש להם ארבעה גלגלים. הגלגלים  ממוקמים במרכז שלדת האופניים, מה שעוזר לו לספק יציבות ואיזון. האיזי ריידר הם אופניים שתוכננו כדי להקל על הרוכב לעלות ולרדת. זה יכול להיות קצת מסובך עבור אנשים מסוימים לעלות ולרדת מהאופניים, במיוחד אם יש להם בעיות שיווי משקל או קשישים. ה- easyrider מספק דרך קלה יותר לרוכבים לעלות ולרדת מהאופניים שלהם. למידע נוסף פנו עוד היום אלינו.

למה דווקא לטייל עם איז יריידר?

העיצוב של ה- easyrider הוא כזה שהוא מאפשר לרוכבים לעלות משני צידי האופניים. זה מבטל כל צורך עבורם להסתובב, דבר שיכול להיות קשה אם הם קשישים או שיש להם בעיות שיווי משקל.  הוא סוג של קטנוע שזמין בדרך כלל בגדלים וצבעים שונים. קטנוע מסוג זה קל מאוד לרכיבה ויש לו מרכז כובד נמוך. המשמעות היא שהרוכב יכול להתאזן בקלות על הקטנוע מבלי להתאמץ יותר מדי. ה- easyrider הוא מכונה המונעת על ידי דוושות אשר מיועדת לרכיבה על ידי אדם בודד. הוא משמש לתחבורה, בילוי, טיולים ופעילות גופנית. רכיבה על easyrider היא דרך מהנה ובלתי נשכחת לבלות את היום שלך או לגיבוש העובדים שלך.

אם לא רכבתי לעולם על אופניים אני יכול להשתמש באיזי ריידר?

אחד ממשתמשי האיזי ריידר סיפר לנו כי הוא לא רוכב אופניים. מעולם לא הייה על אופניים. מעולם לא היה לו חשק לעלות על אחד ולרכב עליו. אבל כשהוא ראה את האופניים האלה, ידע שהם משהו מיוחד ונהנה מכל רגע עליהם.  ה-Easyriders נועדו להיות קלים ככל האפשר עבור אנשים שאינם רגילים לרכוב על אופניים ורוצים לנסות זאת, אך גם עבור אנשים שפשוט רוצים דרך קלה להתנייד בעיר מבלי להתמודד עם הטרחה של התנועה או חניה. ה- easyriders מגיעים בשני דגמים – הסינגל-ספיד וה-3-מהירות. ה-Single-Speed מושלם למי שחדש ברכיבה על אופניים ורוצה משהו שהוא פשוט וקל, בעוד שה-3-מהירות הוא הטוב ביותר למי שרוצה אפשרויות רבות יותר בכל הנוגע לגבעות או נסיעה מהירה יותר ממה שאופנוענים אחרים יכולים ללכת על שלה.

לאיזה יעד תבחרו לטוס אחרי שתקבלו את הדרכון הירוק? שתפו אותנו !

Facebook
WhatsApp
Email