מקומות חובה לביקור בנופש בבטומי

בטומי ממוקמת על חוף הים השחור של ג'ורג'יה. בטומי הפכה ליעד תיירותי פופולרי בשנים האחרונות. העיר, הידועה בארכיטקטורה המדהימה שלה, חיי הלילה התוססים והחופים היפים שלה, מציעה שילוב ייחודי של מודרניות וקסם מסורתי. במאמר זה נסקור שבעה מקומות שחובה לבקר בהם כאשר מגיעים לבטומי והם בהחלט צריכים להיות במסלול של כל מטייל.

  1. שדרות בטומי:

שדרות באטומי, המשתרעות לאורך קו החוף לאורך כ-7 קילומטרים, היא טיילת ציורית המציעה נופים עוצרי נשימה של הים. עם עצי דקל, פרחים צבעוניים ובתי קפה רבים. זהו המקום המושלם לטייל בנחת או לשכור אופניים. בשדרה גם פסלים שונים, ביניהם פסל עלי ונינו המפורסם, המסמל אהבה נצחית.

  1. העיר העתיקה:

העיר העתיקה של באטומי, המכונה "אורטה", היא אוצר של פלאים היסטוריים ואדריכליים. האזור מאופיין ברחובות צרים ומפותלים שלאורכם בתים מסורתיים המעוטרים במרפסות מקושטות. מומלץ לסקור את כיכר פיאצה ולבקר במוזיאון הארכיאולוגי של באטומי. אתם תמצאו את עצמכם מופתעים מהפרטים המורכבים של מגדל האלפבית. בדרך מומלץ שלא להחמיץ את ההזדמנות לטעום מעדנים מקומיים במסעדות ובתי הקפה הרבים ברובע המקסים הזה. בעזרת דילים לבטומי תוכלו גם להוזיל עלויות.

  1. הגן הבוטני של באטומי:

ממוקם כ-10 קילומטרים מצפון לעיר, הגן הבוטני של באטומי הוא ביקור חובה עבור חובבי טבע. הגן משתרע על פני 108 דונם ומכיל אוסף עצום של צמחים מרחבי העולם. צאו לטיול נינוח בין הצמחייה השופעת שלו, תהנו מנופים פנורמיים של קו החוף, וגלו קטעים שונים עם נושאים, כמו הגנים היפנים והאיטלקיים. הגן מציע גם הזדמנות ייחודית ללמוד על החי והצומח המגוונים של האזור.

  1. מבצר גוניו:

לחובבי היסטוריה, ביקור במצודת גוניו הוא חובה. הוא ממוקם רק 15 קילומטרים דרומית לבאטומי, ביצור רומי עתיק זה מתוארך למאה ה-1 לספירה. כדאי לכם להתרשם מהחומות, מהמגדלים ומהמוזיאון הארכיאולוגי שהשתמרו היטב. המוזיאון מאכלס חפצים מתקופות שונות. המבצר מזוהה גם עם המיתוס של הארגונאוטים ומאמינים שהוא מקום מנוחתו האחרון של מתיו הקדוש, אחד משנים עשר השליחים.

  1. דולפינריום באטומי:

ביקור בדולפינריום באטומי הוא חוויה מהנה לכל המשפחה. הוא ממוקם בתוך העיר. מתקן חדיש זה מציע מדי יום מופעי דולפינים וכלבי ים המציגים את האינטליגנציה והזריזות של היצורים המפוארים הללו. תוכלו ליהנות מהתצוגות האקרובטיות, לצפות בתחבולות המרשימות שרכשו הדולפינים ועל הדרך תלמדו על מאמצי שימור ימיים. הדולפינריום מציע גם תוכניות אינטראקטיביות, המאפשרות למבקרים לשחות ולתקשר עם היונקים הימיים הידידותיים הללו.

  1. כיכר אירופה:

כיכר אירופה ממוקמת בלב באטומי. זהו אזור תוסס שמרכז את תמצית המודרניות של העיר. אתם תראו את הארכיטקטורה הייחודית של הכיכר המשלבת סגנונות אירופיים וגיאורגיים, תפגשו בפסל מדיאה האייקוני, סמלה של באטומי ותוכלו גם ליהנות מאוכל טוב. כי הכיכר מוקפת במספר רב של בתי קפה, מסעדות וחנויות, מה שהופך אותה למקום אידיאלי לאכול ולספוג  על הדרך את האווירה התוססת של המקום.

  1. מגדלור באטומי:

כדי ליהנות מהנוף הפנורמי של באטומי וסביבתה, אל תוותרו על ביקור במגדלור באטומי. מגדלור היסטורי זה ממוקם על הכף הירוקה ומציע נקודת תצפית מרהיבה מקו הרקיע של העיר, הים השחור וההרים הסמוכים. טפסו לראש המגדלור ותוכלו לצפות על הפארק הסמוך וליהנות משקיעה שלווה המשקיפה על הים. המגדלור הוא גם מקום פופולרי עבור חובבי צילום.

אז כשאתם בוחרים לטייל בבטומי, אל תוותרו על האתרים הללו.

 למגוון דילים לחול לחצו ותיהנו מטיול בתקציב שלכם.

לאיזה יעד תבחרו לטוס אחרי שתקבלו את הדרכון הירוק? שתפו אותנו !

Facebook
WhatsApp
Email