מזוודה הלכה לאיבוד בטיסה

אם המטען, הכבודה האישית או המזוודה שלכם אבדו בטיסה, עליכם לפנות מיד לחברת התעופה. תצטרכו לספק עותק של הכרטיס שלכם ומספר ליצירת קשר כדי שיוכלו לאתר את המקרה שלכם, אבל צפו להמתין זמן-מה עד שתתקבלנה תשובה על כבודתכם האבודה. מה חשוב לדעת עוד?

אם המטען או המזוודה שלכם אבדו בטיסה, עליכם לבצע את השלבים הבאים: 

1) ודאו שהמזוודה או הכבודה שלכם לא נותבו בצורה שגויה על ידי צוות חברת התעופה והועלו למטוס אחר.

2) הגישו תלונה לחברת התעופה. 

3) הגישו תביעה לחברת ביטוח הנסיעות שלכם (אם יש לכם ביטוח כבודה לחול בפוליסה). 

4) צרו קשר עם הבנק כדי לחסום חיובים או הונאה בכרטיס האשראי שלכם.

5) לבסוף, אם יש צורך בכך, דווחו למשטרה על האובדן וקבלו עותק מהדוח לצורכי ביטוח.

אם הכבודה אבדה בטיסה, להודיע לחברת התעופה 

האם רכשתם כבר ביטוח נסיעות לחו"ל אשר כולל ביטוח כבודה לחול? בעקבות העומסים בנמלי התעופה בעולם, איבוד כבודה על ידי חברות התעופה הוא לא מקרה נדיר מאוד. חשוב לזכור ברגעי לחץ כאלו, שחברות התעופה מנהלות תיעוד של כל הנוסעים והמטען שלהם. 

עליכם לשאת אתכם עותק של הדרכון שלכם למקרה שחברת התעופה תצטרך לאמת את זהותכם, מכיוון שייתכן שחלק מהאנשים שומרים את הדרכון שלהם במזוודה שלהם. אם תישאו אתכם את העותק של הדרכון, תוכלו להציג אותו גם אם הדרכון עצמו הלך לאיבוד יחד עם המזוודה. השלב הבא הוא להגיש תביעה לחברת התעופה ולפעול לפי ההנחיות שלה. שימו לב, שלב זה עשוי להימשך זמן מה, ככה שמומלץ להתאזר בסובלנות. 

חברת התעופה או חברת הביטוח מספקות חלופה לכבודה? 

אם חברת התעופה תמצא את המטען שלכם, הם ישלחו לכם אותו בחזרה ישירות או באמצעות חברת הביטוח. אם חברת התעופה לא מוצאת את הכבודה שלכם, היא בדרך כלל תספק לכם סידורים חלופיים של ביגוד וחפצים חיוניים אחרים שעשויים להידרש בזמן ההמתנה למציאת המטען או להחלפה.

בסופו של דבר, אם רכשתם פוליסה של ביטוח כבודה לחול לפני הטיסה, אתם אמורים לקבל את המענה המקיף הנדרש לכם בעת איבוד מזוודות. אם לא רכשתם פוליסת ביטוח כבודה בביטוח הנסיעות שלכם, הפתרון המיידי שלכם צריך להגיע מחברות התעופה ולא מחברות הביטוח. 

כמה עולה ביטוח נסיעות לחו"ל וכיצד נקבע המחיר? 

מחיר פוליסת ביטוח נסיעות לחול נקבע על פי מספר גורמים, לרבות עלות הטיפול הרפואי במדינות שונות, גילו ומצבו הבריאותי של האדם הזקוק לכיסוי ומדינת היעד שלו. אם פוליסות מסוימות יכולות לעלות שקלים בודדים או עשרות שקלים בודדים ליום, פוליסות אחרות עשויות להיות יקרות יותר. 

מטבע הדברים, פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל מותאמת לפי סוג הטיול ומשך הטיול או נסיעת העסקים. למשל, אם אתם נוסעים לחופשת סקי מאתגרת בשווייץ או באוסטריה, קחו בחשבון שביטוח נסיעות לחו"ל מהסוג הזה יהיה יקר יותר, כיאה לביטוח עבור ספורט אתגרי בחו"ל.

לאיזה יעד תבחרו לטוס אחרי שתקבלו את הדרכון הירוק? שתפו אותנו !

Facebook
WhatsApp
Email