כך תתכוננו לחופשת הקיץ שלכם

בין אם אתם מתכננים לטוס לקוסטה ריקה או ׳לחרוש׳ את אזור רג׳יסטן בהודו, חופשה אמורה להיות חוויה מדהימה. כאשר אתם מתכננים טיול ממושך, תוכלו להפיק את המרב מהחופשה שלכם אם תתכננו אותה מראש.

העצות הבאות יעזרו לכם לחוות את החופשה הטובה ביותר האפשרית, תוך שמירה על גבולות התקציב. ולא, הכוונה אינה לטיפולי יופי שיגרמו לכם להיראות נהדר בתמונות מהטיול (למשל, הסרת שיער בשעווה או איפור קבוע), שאנחנו חלילה לא מזלזלים בהם! אחרי הכול כולנו חיים היום בעולם הדורש מכולנו להיראות מושלמים! אז נשאיר זאת לשיקולכם ונעבור לתכנון כל השאר.

להזמין טיסות ומקום לינה מוקדם

טיולים בקיץ הם פופולריים להפליא ומחירי הטיסה יכולים לעלות במהירות כאשר כל כך הרבה אנשים מתחרים על מושבים בחברת התעופה ועל חדרים בבתי המלון. כדי להפיק את המרב מהחופשה שלכם, מומלץ לתכנן הכול זמן רב מראש, ולהזמין מקומות מוקדם מספיק.

מתי להזמין את חופשת הקיץ?

אם אתם יודעים מתי ולאן אתם רוצים לצאת לחופשה בקיץ הבא, הזמינו טיסות ומקומות לינה במהלך החורף. כך תוכלו ליהנות מדילים מדהימים. רוב חברות התעופה ובתי המלון מציעים הנחות לאנשים שמזמינים מוקדם. לפעמים, ההנחות הן יותר מ-50% מהעלות הרגילה, מה שיכול לחסוך לכם הרבה כסף. 

הנה טיפ סודי וחשוב: כשאתם מחפשים טיסות, נקו את הדפדפן שלכם כדי למנוע עלייה במחירי האתר, המתבססת על היסטוריית החיפושים שלכם. זה יכול להסתכם בהבדל גדול.

כיוון שיעדים פופולריים מתמלאים מוקדם, הזמנה מוקדמת עוזרת לכם למנוע החמצות. 

לתכנן את התקציב

לתקציב יש השפעה משמעותית על תוכניות החופשה שלכם, כמה זמן תימשך החופשה והיכן תשהו. הגדירו לעצמכם תקציב ריאלי ופעלו לפי הטיפים הפשוטים הבאים:

  • התחילו לחסוך מוקדם. הקדישו מדי חודש סכום כספי לחופשה שלכם. לאחר שנה של חיסכון יהיה לכם סכום מכובד לחופשה הגונה שתוכלו לתכנן מראש על סמך הסכום שהצלחתם לחסוך.
  • השתמשו באתרי נסיעות, בדקו טיסות ולינות. תוכלו להגדיר התראות על מחירים באתר הנסיעה, כדי לקבל התראות אוטומטיות כאשר מתפרסמים מבצעים התואמים לתקציב שלכם.
  • חפשו פעילויות בחינם. יש מוזיאונים וגלריות לאומנות המציעים ימים ספציפיים שבהם הכניסה היא בעלות מופחתת ואפילו בחינם. חוץ מזה, פארקים, מתקני אומנות ציבוריים וחופים – כולם מספקים בידור וכיף בחינם.
  • הימנעו ממסעדות עמוסות בתיירים. בדרך כלל תוכלו להשיג ארוחות זולות יותר מחוץ לאתרי התיירות הפופולריים. גם יהיו לכם אפשרויות רבות יותר, ובמקרים רבים גם תהנו מחוויות אוכל טובות יותר.
  • בחרו בחכמה את אמצעי התחבורה שלכם. למרות שלרוב עדיף לשכור רכב, בכול זאת, אם ביעד החופשה שלכם מערכת התחבורה הציבורית היא טובה, אולי עדיף להשתמש בה ולא ברכב מושכר. כך תוכלו להפוך את החופשה שלכם ליותר בת קיימא. מערכת של אוטובוסים ורכבות יכולה לקחת אתכם כמעט לכל מקום אליו תרצו להגיע. השימוש בתחבורה ציבורית גם יאפשר לכם להזמין מקומות לינה זולים יותר, הממוקמים מחוץ לאתרי התיירות המרכזיים. זה גם יאפשר לכם לחסוך כסף.
  • שקלו אירוח באתר נופש הכול כלול. אם אתם מודאגים שמא החופשה שלכם תסתכם בהוצאה מופרזת על ארוחות ופעילויות, חופשת הכול כלול גובה מחיר אחד עבור החדר ועבור הארוחות והפעילויות שלכם.

לארוז נכון

אתם רוצים מספיק מקום אריזה כדי לחזור הביתה עם המזכרות והקניות שלכם בחו״ל, מבלי שתצטרכו להיסחב עם יותר מדי תיקים. אם אתם אוהבים שופינג, הוספת מזוודה קטנה לתוך מזוודת הצ׳ק-אין, תספק אפשרויות אריזה נוספות בסוף החופשה שלכם, אם כי תצטרכו לשלם לחברת התעופה עבור מטען נוסף.

 

לאיזה יעד תבחרו לטוס אחרי שתקבלו את הדרכון הירוק? שתפו אותנו !

Facebook
WhatsApp
Email