יעדי שייט מעניינים באירופה לגיל השלישי

שייט נהרות באירופה היא דרך נהדרת לנפוש ולחוות את העולם בגיל השלישי, בקצב אחר, זווית שונה ובעיקר אווירה נינוחה ורגועה יותר שמאפשרת לשוט על הגלים וליהנות מנופים מיוחדים לאורך זמן בשילוב אירוח יוקרתי, אוכל טוב והרגשה של בית מלון 24/7. ריכזנו עבורכם כאן גמלאים יקרים, שלושה יעדים ברחבי אירופה הנחשבים לאטרקטיביים ומעניינים במיוחד עבור טיולי שייט מרתקים: 

  1. שייט על הדנובה, הנהר עליו שטו לאורך אלפי שנים  – נהר הדנובה הוא אחד הנהרות הארוכים, המפורסמים והגדולים ביותר ביבשת אירופה. מקורותיו מתחילים ביער השחור בגרמניה ובסופו הוא נשפך לחופי הים השחור בדרומה של רומניה. הדנובה למעשה עובר דרך כמה מערי הבירה המובילות של היבשת בעוד ביניהן גם הערים וינה באוסטריה ובודפשט בהונגריה. מרבים המטיילים בוחרים במסלול שיט המתחיל בגרמניה הירוקה והשוקקת עובר דרך העיר הקלאסית וינה ומגיע עד בודפשט התוססת. בדרך תזכו לראות נופים נפלאים, לעצור ביעדים נבחרים, לאכול אוכל מקומי אשר נתן השראה למטבח היהודי המזרח-אירופאי לאורך השנים ולספוג אווירה אירופאית במיטבה. מדובר על חוויה יוצאת דופן ומומלצת עבור כל חובבי השייט. 
  2. שייט בשטוקהולם, היופי של ארצות השפלה – המדינות הנורדיות באזור סקנדינביה לא במקרה נחשבות לארצות יפיפיות, ייחודיות ועוצרות נשימה. שטוקהולם, עיר הבירה של שוודיה, ממוקמת על אינספור איים קטנים המחוברים זה לזה בתעלות קטנות. עבור תושבי העיר, שיט בסירה או ספינה דומה קצת לעלייה לאוטובוס, שכן זו דרך לגטימית ושכיחה לעבור בין חלקים שונים ברחבי העיר. שייט בשטוקהולם יעניק לכם חוויה ייחודית קסומה המשלבת ביקור במצודות העתיקות של העיר, כפרי דייגים קסומים וחופים עם חול זהב. ההמלצה הרווחת היא להגיע לאזור בחודשי הקיץ, בימים בהם השמש שוקעת מאוחר והטמפרטורה יחסית עולה. בחודשי החורף, שוודיה הופכת חשוכה במשך שעות רבות במהלך היום ולא תזכו לראות אותה במלוא הדרה. 
  3. ואם תרצו יעד קרוב יותר, חופי יין המקסימים – יוון מאז ומתמיד נחשבה יעד פופולארי מאוד בקרב ישראלים רבים, היא נחשבת לקרובה גיאוגרפית ואפשר לנפוש בה במחירים נוחים יחסית. טיול שייט לחופי יוון עובר דרך האיים הססגוניים באזור עם אינספור עיירות קטנות וקסומות, בהן הבתים צבועים בכחול ולבן. עבור מי שמחפשים טיול שייט שמשי, עם אוכל ים-תיכוני מעולה והרבה מוזיקה טובה, הרי שמדובר ביעד מושלם.

טיפ קטן נוסף לסיום, באתר של רשת "מילב" תוכלו למצוא גם בימים אלו עוד מספר יעדים אטרקטיביים עבור טיולי שייט בחו"ל לגיל השלישי, לחצו כאן >>

לאיזה יעד תבחרו לטוס אחרי שתקבלו את הדרכון הירוק? שתפו אותנו !

Facebook
WhatsApp
Email