יעדים פופולריים לחופשת שלג

אין דבר שאנחנו הישראלים אוהבים יותר בחורף משלג. כיוון שהשלג בארצנו מוגבל לאזורים גבוהים ויורד לתקופות קצרות, לא כולנו יכולים ליהנות ממנו בזמן אמת, ולכן אנחנו מחפשים הנאות מושלגות מעבר לים ביעדים הפופולריים. ואכן, יעדים מושלגים יש בשפע. חלקם קרובים יותר לישראל וחלקם רחוקים יותר, אך הם תמיד מושכים ומלהיבים, וקשה לעמוד בפניהם. החורף כבר כאן, ואתם עסוקים בחיפוש אחר אתרים מושלגים לחופשת שלג מושלמת? הינה היעדים הפופולריים ביותר לחופשה קרה ומדהימה. 

אירופה לובשת לבן

היעדים המושלגים קרובים אלינו מאוד ונמצאים במרחק של לא יותר מחמש שעות טיסה. אתרי סקי רבים מציעים לנופשים מתקני נופש איכותיים ברמה גבוהה כמו הרמה של צימרים ברמת הגולן. ברומניה, למשל, יעד תיירותי שישראלים אוהבים במיוחד, תוכלו למצוא כמה אתרי סקי מובילים בהרי הקרפטים, ליהנות מרכיבה מסעירה באופנועי שלג ביערות ירוקי־עד מרהיבים, ללמוד את רזי הסקי, לגלוש עם הילדים על גבי מזחלות וללון בבקתות הרים חמות ומפנקות. גם השלג העבה של גאורגיה קורץ במיוחד לישראלים שאוהבים את האקסטרים של טיולי ג'יפים בשלג, חולמים על נופים אירופאים אופייניים ורוצים לתבל את החופשה החורפית האופטימלית במאכלים אותנטיים מעוררי תיאבון. רוצים לשמוע עוד? הנופים המפעימים של הרי הטטרה בסלובקיה עוצרים נשימה ומבטיחים לנופשים חוויית שלג יוצאת דופן ובלתי נשכחת. מלבד הסקי, המזחלות, הרכבל והגיבוש המשפחתי סביב איש השלג ההכרחי, תוכלו לבקר גם באתרי ספא מפוארים, לטבול בבריכות חמות, ליהנות מטיולים מאורגנים ועצמאיים בעיירות הקרובות וליהנות מנופים מדהימים.

שוויץ או אוסטריה?

אתרי הסקי המובילים באירופה הם כמובן שוויץ ואוסטריה. מדינות אלה מתמחות באירוח חורפי ומתקני האירוח שלהן קובעים סטנדרטים חדשים לתעשיית הנופש החורפי מדי שנה. חשוב לזכור שחופשות שלג אינן חייבות לכלול ספורט חורפי ואתגרי אקסטרים. אפשר גם להחליט על חופשת בטן־גב חורפית, למצוא יעד מתאים בעיירה ציורית ומנומנמת וליהנות מטיולים רגועים בשלג, מהתנסות קולינרית חווייתית, מהשוקו המתוק מול האח החמים ומזמן איכות עם הילדים או עם בני הזוג. אך אם בחופשת שלג רגועה עסקינן, למה לא נזמין אותה כאן, בארץ?

חופשת שלג מתקתקה ברמת הגולן

נכון, אין כמו השלג באירופה. אבל גם אין כמו השלג כאן, בחלקת גן העדן הפרטית שלנו, בצפון הגולן הישראלי. בילוי שלג ברמת הגולן יכול להיות הרבה יותר מהשכמה מוקדמת, נסיעה ארוכה ומורטת עצבים, זחילה איטית בשיירה הפקוקה שעולה אל החרמון והמתנה ארוכה בתור לרכבל. בילוי שלג ברמת הגולן יכול להיות גם חופשה מדהימה ומנפקת בבקתות העץ המוסקות והמפוארות ובמרחבים הצבועים לבן של קיבוץ אורטל. השלג שיורד על הקיבוץ הציורי מדי שנה בחורף הוא שם דבר, ומה שכל חובבי הנופש החורפי חולמים עליו. לא צריך להרחיק עד מעבר לים כדי ליהנות מחופשה מושלמת וקסומה. כל מה שצריך לעשות, הוא להיכנס למכונית , להגיע לקיבוץ אורטל ולגעת בשלג. הוא כבר כאן. אתם בדרך?

לאיזה יעד תבחרו לטוס אחרי שתקבלו את הדרכון הירוק? שתפו אותנו !

Facebook
WhatsApp
Email