טסים לחו"ל? עם שירות פינוי דירה תוכלו לעשות בינתיים סדר בבית

כאשר נוסעים לחופשה בחו"ל יש המון דברים לדאוג להם, דרכונים, טיסות, בתי מלון, אטרקציות ופעילויות. ולאחר שכל הכיף נגמר, מה שבטוח הוא שתרצו לחזור לבית מסודר ונקי. תארו לכם שהייתם יכולים לנצל את הזמן בחו"ל כדי ליהנות, ולהשאיר אחריכם מישהו בבית שיעשה סדר בדברים, יפנה את הדירה מחפצים ישנים ויצור עבורכם המון מקום לחפצים חדשים שתביאו אתכם מחו"ל… נשמע כמו חלום? מה אם היינו אומרים לכם שזה אפשרי?

שירותי פינוי דירה שעושים לכם סדר

פינוי דירה זהו אחד השירותים האייקונים ביותר שיש בשוק, ואם עוד לא הזדמן לכם לנסות אותו, יפה שעה אחת קודם. אם אתם חולמים על פינוי הדירה מחפצים ישנים, רק שעוד לא מצאתם את הפנאי לעשות זאת, טיסה לחו"ל היא הזדמנות מצוינת. תוכלו לתאם עם חברה אמינה שתגיע אליכם הביתה, ואפילו להשאיר אחריכם נציג כמו בן משפחה, שכן או חברה שידאגו שכל התהליך יתנהל כשורה. כך שכשתחזרו ארצה, הכל כבר יהיה מאחוריכם ותוכלו לחזור לדירה מסודרת. 

איך זה עובד?

אם יש לכם חפצים ישנים בבית שתרצו להיפטר מהם, לפני שאתם טסים לחו"ל צרו קשר עם חברה שמתמחה בביצוע פינוי הדירה מחפצים ישנים כדי שתגיע אליכם הביתה ותבצע הערכת מקצועית בחינם. לאחר מכן, אינכם צריכים לדאוג לדבר, אתם קובעים יום ושעה, דואגים למפתח, או לנציג מטעמכם שיגיע במקומכם ביום ובשעה שנקבעו עם מפתח לבית שלכם, וצוות החברה יגיע אליכם עם משאית, הציוד הדרוש והמון מוטיבציה לפנות מהבית את החפצים הישנים ולהשאיר לכם אותו מסודר ונקי. 

מה היתרונות?

לפינוי דירה כשאתם חופשים בחו"ל יש המון יתרונות:

  • אתם חוסכים לכם התעסקות ונמנעים מחוויה רגשית מטלטלת – חברה מקצועית עושה את עבודת הפינוי עבורכם, אתם אינכם צריכים לדאוג לדבר. זו אפשרות נהדרת במיוחד אם חוויתם פרידה או כל אירוע רגשי אחר שמונע מכם להתמודד עם הפינוי בעצמכם. 
  • אתם חוזרים לבית מסודר ופנוי – אם תמיד רציתם לעשות קצת סדר, זמן שבני המשפחה לא נמצאים בבית יהיה מעולה. כך לא יהיו הפרעות, חברת הפינוי תוכל להתמקד בפינוי נטו והתהליך יהיה הרבה יותר יעיל ומהיר. 
  • לעיתים אף תקבלו על כך תמורה כספית – מעבר לעובדה שאתם מפנים את הבית מחפצים ישנים שלא נמצאים בשימוש, במקרים מסוימים תוכלו אף לקבל על החפצים הללו תשלום, במיוחד אם מדובר ברהיטים עתיקים או חפצים בעלי ערך.

לסיכום, אם אתם טסים לחו"ל ויש לכם חפצים בבית שתרצו לפנות, נצלו את הזמן לפינוי הדירה, ותוכלו לחזור לבית מסודר, מרווח ונעים!

לאיזה יעד תבחרו לטוס אחרי שתקבלו את הדרכון הירוק? שתפו אותנו !

Facebook
WhatsApp
Email