טסים לארה"ב? 5 מקומות שאסור לפספס

כשאתם טסים לארה"ב, חשוב להבין מראש שאמריקה פשוט עצומה. ולכן, אם אתם טסים לזמן מוגבל או קצר, אל תצפו להספיק לראות ולחוות את כל מה שראיתם בסרטים ובסדרות הטלוויזיה. אם כך, מה אסור לפספס בארה”ב? המשיכו לקרוא.

עומדים לטוס לארצות הברית? קודם כל, אנחנו מקנאים בכם. שנית, כדאי לדעת שהעיר ניו יורק, וושינגטון די.סי, לוס אנג'לס, מיאמי וסן פרנסיסקו הם רק חלק מהמקומות שאסור לפספס במהלך טיול בארה”ב. ומכיוון שהיא הכוכבת הראשית בכל סרט וסדרת טלוויזיה, בואו נתחיל עם ניו יורק – למה אסור לפספס את התפוח הגדול? אין לכם עדיין ויזה לארה"ב? קבלו כאן https://usa-visa-center.co.il/ פרטים נוספים.

  • למה אסור לפספס את ניו יורק? 

ניו יורק היא כנראה אחד מיעדי התיירות האורבניים הפופולריים ביותר בעולם, וקל להבין מדוע. העיר מציעה את כל מה שרק תוכלו לדמיין, ממופעים ומוזיאונים בברודווי, ועד לחוויות של שופינג מהסרטים ומסעדות שלא תמצאו בשום מקום אחר בעולם. ניו יורק היא כור היתוך של תרבויות ואנשים, עם שפע של מראות אייקוניים לראות וחוויות שניתן לחוות בכל פינת רחוב.

  • לא מפספסים את לאס וגאס (בייבי)

לאס וגאס ידועה בבתי הקזינו שלה, אבל היא מציעה גם אטרקציות אחרות כמו יופי טבעי (מדברי) סביבה, מסעדות עולמיות משובחות ופעילויות מאוד מגוונות. לא חסרות אפשרויות בילוי, תמצאו בלאס וגאס הופעות, את חלק ממועדוני הלילה הטובים ביותר באמריקה, בתי מלון יוקרתיים בטירוף, טיולי ג'יפים במדבריות מסביב ועוד. 

  • חשוב לבקר בוושינגטון די סי

וושינגטון היא בירת ארצות הברית, וככזאת, זוהי אחת הערים החשובות ביותר באמריקה. העיר וושינגטון היא אחד היעדים המתוירים ביותר עבור תיירים בארה”ב, כאשר בעיר יש הרבה מוזיאונים וגלריות שמציגים את ההיסטוריה והתרבות העשירה שלה. עם זאת, הכניסה לאטרקציות השונות אינה בחינם והן עלולות להיות יקרות. חשוב להזמין כרטיסים מראש כדי לבדוק לגבי הנחות שונות.

  • סן פרנסיסקו בארה"ב – חובת הגעה!

בסן פרנסיסקו אפשר למצוא נופים מדהימים, אוכל טעים ומקומות מרגיעים לביקור, אבל סן פרנסיסקו ידועה גם בגיוון המדהים ובחוויה התרבותית שלה. העיר מפורסמת בזכות הנופים היפים שלה וציוני דרך אייקוניים כמו גשר שער הזהב, האי אלקטרז ועוד. ולא פחות חשוב, יש בעיר סצנת אוכל מדהימה עם מסעדות מכל רחבי העולם.

  • לוס אנג'לס קוראת לכם לבקר בה

ישנן סיבות לכך שכל כך מומלץ לבקר בלוס אנג'לס. למשל, יש אקלים נהדר כל השנה באזור, מה שאומר שאתם יכולים לטוס לשם בכל עת של השנה וליהנות. למי שלא זוכרים, לוס אנג'לס היא ביתם של הוליווד ותעשיית הקולנוע המפורסמת ביותר בעולם. האטרקציות הרבות האחרות של העיר כוללות את פארק דיסנילנד, אולפני יוניברסל בהוליווד, סיור בשכונת בוורלי הילס ועוד. אם אתם מגיעים לאמריקה בקרוב, לוס אנג'לס היא בגדר חובת הגעה. 

לאיזה יעד תבחרו לטוס אחרי שתקבלו את הדרכון הירוק? שתפו אותנו !

Facebook
WhatsApp
Email