טיפים למניעת שכחת דברים לפני יציאה לחופשה

זה די מתסכל להגיע לשדה התעופה או ליעד החופשה ולהבין ששכחתם מסמך חשוב או תרופות. ההתרגשות שלכם מהטיול הופכת בין רגע לדאגה ולחרדה, ואתם תוהים איך לעזאזל שכחתם את זה, ומה תעשו עכשיו?

כמו שאתם לא רוצים להגיע למסיבת הסיום של הילד ולגלות שכל ההורים הביאו מתנות לסוף שנה בגן ורק אתם שכחתם, כך אתם גם לא רוצים לצאת לחופשה ורק אז לגלות ששכחתם לקחת אתכם משהו חשוב.

הנה כמה טיפים שיעזרו למנוע שכחה של דברים לפני היציאה לחופשה:

טיפ 1: ארזו מוקדם

אריזה ברגע האחרון מובילה לשכחת דברים בבית. כשאתם לחוצים בזמן יש לכם פחות זמן לבחון אילו דברים אתם צריכים לקחת אתכם לחופשה. אבל אם תתחילו להתכונן לטיול מספיק מוקדם, תוכלו לסיים כמעט את כל האריזה שלכם כיום או יומיים לפני הטיול ולעשות זאת בנחת מבלי למהר. כשתארזו מספיק מוקדם, יהיה לכם די זמן כדי להיזכר בדברים שאולי שכחתם.

טיפ 2: להכין רשימת אריזה

רשימת האריזה חשובה לכול נסיעה וקל מאוד להכין אותה. בין אם כותבים את הרשימה על הנייר או באפליקציה בטלפון, הכינו רשימה של כל הפריטים שאתם צריכים לקחת אתכם לחופשה, וסמנו אותם ב-V לאחר שארזתם אותם. רשימה שכזאת יכולה למנוע שכחה!

אמנם רוב מסמכי הנסיעה הם היום דיגיטליים, בכול אופן הנה הדברים העיקריים שהרשימה שלכם צריכה לכלול: ביטוח נסיעות, הזמנות לבתי המלון, כרטיסי טיסה, דרכון בתוקף, רישיון נהיגה בינלאומי, כרטיסי אשראי, כרטיס חיסונים, בגדים, נעליים, תיקים, חגורות, אוזניות, קרם הגנה, מוצרי טיפוח ומטען לטלפון.

טיפ 3: קבעו מקום שבו תשימו את מסמכי הנסיעה שלכם

כשאתם יוצרים מקום קבוע שבו אתם שומרים דברים חשובים, יהיה לכם קל יותר לשלוף אותם בעת הצורך. לדוגמה, יש אנשים ששמים את הדרכון ומסמכים חשובים אחרים באחד התאים הנסגרים ברוכסן בתוך תיק היד. בדרך זו, כל מה שצריך לעשות זה לבדוק את התא כדי לוודא שכלום לא נשכח. השגת תיק נסיעות טוב תעזור לכם להישאר מאורגנים. וככול שתהיו יותר מאורגנים בעת האריזה, כך קטן הסיכוי שמשהו יישאר בבית כשאתם יוצאים לדרך.

טיפ 4: להגדיר תזכורות בטלפון למקרה הצורך

גם אם אתם המטיילים הקפדניים ביותר, לפעמים אתם יכולים לשכוח משהו בבית. לכן כדאי להשתמש בטלפון כדי להגדיר בו תזכורות לדברים שאתם עשויים לשכוח בקלות. לדוגמה, אתם יכולים להגדיר תזכורות לתאריך שבו עליכם להזמין כרטיסי טיסה או בתי מלון, לקניית מוצרי הטיפוח שלכם או לקבלת מרשם חדש לתרופות הקבועות שלכם. בדרך זו לא תצטרכו להסתמך רק על הזיכרון שלכם ולהרגיש רע אם דברים יפוספסו רק בגלל שלא זכרתם לדאוג להם בזמן.

טיפ 5: לגבות את המסמכים בטלפון

למרות שהיום רוב ההזמנות לבתי המלון ולטיסות נעשות באופן מקוון, עדיין לפעמים אתם לוקחים אתכם מסמכים חשובים שכדאי לגבות באמצעות אחסון ענן בטלפון שלכם. אם אתם נוסעים לעתים קרובות, תוכלו ליצור תיקיות משנה לכול יעד שאליו אתם נוסעים וכך תוכלו לגשת בקלות למסמכים שאחסנתם לנסיעה הנוכחית.

מאמר זה נכתב בשיתוף >> https://shop4kids.co.il/

 

 

לאיזה יעד תבחרו לטוס אחרי שתקבלו את הדרכון הירוק? שתפו אותנו !

Facebook
WhatsApp
Email