טיפולי שיניים בטורקיה – מה כדאי לדעת?

רוב רופאי השיניים בטורקיה הם אדיבים, ישרים, מוכשרים ומיומנים מאוד ברפואת שיניים. עם זאת, חשוב לוודא שאתם בוחרים במרפאת השיניים הטובה ביותר. מתלבטים אם לטוס לטורקיה כדי לקבל טיפולי שיניים? לפני שאתם מחליטים, בואו לגלות את היתרונות והחסרונות של טיפולי שיניים בטורקיה.

יתרונות מובילים

  • חיסכון כספי

בין אם אתם זקוקים לשתלים דנטליים, טיפול שורש או ציפויי חרסינה – בטורקיה המחירים הרבה יותר זולים מאשר בארץ. למעשה, תוכלו לחסוך בין 70%-60% מעלויות טיפולי השיניים שלכם.

ראשית, קבעו תור לרופא שינים בטורקיה, ואז, כשאתם יודעים לאילו טיפולי שיניים אתם זקוקים, תוכלו להשוות מחירים בין עלות טיפול השיניים בישראל לבין זו שבטורקיה. 

  • כל המומחים בתחום רפואת השיניים נמצאים תחת קורת גג אחת

מרכזי רפואת שיניים בטורקיה מעסיקים צוות של מומחים בתחומים דנטליים שונים, כמו מומחה להשתלות דנטליות, פרוסטודנט (Prosthodontist) או אנדודנט (Endodontist). 

אמנם, גם בישראל קיימות מרפאות שיניים המציעות צוות של מומחים בתחומים שונים, אבל לא כולן. לכן, עבודת שיניים גדולה היא אתגר למרפאת שיניים בארץ שלא מעסיקה צוות מומחים, הכולל לדוגמה:

  • אנדודונט, המומחה לטיפולי שורש.
  • או כירורג פה ולסת, המומחה שיעקור את שן הבינה בהליך כירורגי.

לא בכל מרפאות השיניים בארץ יש מנתח פה ולסת או מומחה לטיפולי שיניים אסתטיים. לכן, במקום לקבל טיפול מיידי מהמומחה במרפאה בה אתם מטופלים, תצטרכו לקבוע תור במרפאת שיניים אחרת.

  • קבלת חיוך חדש במהירות רבה יותר

בטורקיה, תוכלו לקבל שתלים עם תותבות קבועות תוך 4 ימים. נניח שאתם צריכים טומוגרפיה תלת ממדית של השיניים, טיפול שורש וכתר. מיד עם הירידה מהמטוס ימתין לכם שירות VIP שיסיע אתכם למרפאה. שם תיבדקו ואם מדובר בטיפול שורש, הוא יסתיים תוך כשעה. מערכת ה-Cerec CAD/CAM תכין באופן ממוחשב את הכתר המושלם, שיודבק לאחר מכן למקומו בפה.

חסרונות מובילים

  • אתם צריכים לטוס לחו״ל כדי לקבל טיפול שיניים

תיירות שיניים היא אחד הענפים הצומחים ביותר בעולם. טורקיה היא אחת המדינות המובילות עם תשתית טכנית מעולה ורופאי שיניים איכותיים. עם זאת, לקבל טיפול שיניים בטורקיה, זה לא כמו לגשת למרפאת השיניים בשכונה שלכם. זה כרוך בטיסה ובחופשה מיוחדת שתצטרכו לקחת מהעבודה כדי לעבור את טיפולי השיניים.

  • באיזו שפה תדברו עם הרופא הטורקי?

אין ספק שכדי להסתדר, חשוב שתוכלו לדבר עם רופא השיניים בשפה ששניכם מבינים. רופאי שיניים רבים בטורקיה מדברים אנגלית וגרמנית שוטפת, אבל האם אתם שולטים בשפות אלה? 

גם כל ההתכתבות והטפסים שתצטרכו למלא הם לרוב באנגלית או גרמנית. חשוב לוודא שאתם מקבלים שירות בקליניקה שבה הצוות הטורקי מדבר בשפה שאתם מבינים.

  • יש רופאי שיניים טורקיים שמבצעים טיפולים שאינם מורשים לבצע

את רוב עבודות הכתרים הדנטליים או ציפויי השיניים, למשל, אי אפשר לספק בטיפול של יום אחד, ללא שימוש במערכת העדכנית ביותר:  Cerec CAD/CAM(מערכת שחזור קרמי המשתמשת  בטכנולוגיות ממוחשבות לביצוע הליכי התכנון והייצור). 

אל תסכימו לכתרים, לשתלים או לציפויים המובטחים לכם באותו יום, אם הקליניקה לא מצוידת במערכת Cerec (CEramic REConstruction), כי יתכן שהעבודה תהיה באיכות נמוכה.

בנוסף, טורקיה דורשת הכשרה מתמשכת מרופאי השיניים במדינה ורואה חשיבות רבה בהתעדכנות שלהם בכל החידושים והפיתוחים המוצעים ללא הרף לעולם הרפואה הדנטלית. לכן, חשוב מאוד לבדוק שהקליניקה הטורקית שבה אתם עומדים לבחור אכן מצוידת במכשירים ובתוכנות החדשניות והעדכניות ביותר, כמו גם שהצוות לוקח חלק בהכשרות בתחום הרפואה הדנטלית באופן שוטף.

 

לאיזה יעד תבחרו לטוס אחרי שתקבלו את הדרכון הירוק? שתפו אותנו !

Facebook
WhatsApp
Email