טיפולי שיניים בטורקיה – חופשה וטיפול משתלמים

טורקיה הצליחה למצב את עצמה כמובילה בתעשיית הרפואה הדנטלית. מדי שנה מגיעים אלפי אנשים מכל רוחבי העולם כדי לקבל טיפולי שיניים ממומחים טורקים. גם אתם יכולים לנצל את ההזדמנות ולשלב את טיפולי השיניים שלכם עם חופשה מהממת בטורקיה, המדינה שמציעה שירותי רפואה דנטלית איכותיים, מקצועיים וזולים יחסית.

כיוון שטיפולי שיניים, כמו שתלים דנטליים, ציפויי חרסינה או טיפולי שורש, הם הליכים יקרים למדי בארץ, ישראלים רבים מוצאים את הפתרון ביציאה לחופשה דנטלית בטורקיה, שחוסכת להם סכומי כסף רציניים.

מהי חופשה דנטלית?

חופשה דנטלית, פירושה טיסה לחו״ל במטרה לעבור טיפולי שיניים. לכל אחד יש סיבה משלו, מדוע הוא מעדיף לטוס לחו״ל כדי לקבל טיפול שיניים. עם זאת, אחד הגורמים העיקריים לכך הוא החשש מהעלות הגבוהה של טיפולי השיניים בישראל. 

חוץ מזה, בקבלת טיפול שיניים בטורקיה, ניתן לשלב את הטיפולים עם חופשה בפועל, כי טיפולי השיניים דורשים בדרך כלל מהמטופלים להישאר במקום למשך כשבוע. בזמנם הפנוי מביקורים במרפאה, יכולים מטופלים אלה ליהנות מכול האטרקציות התיירותיות ולהירגע בטורקיה היפה והמרתקת.

למה לצאת לחופשה דנטלית בטורקיה?

טורקיה הפכה לאחד מיעדי תיירות השיניים המבוקשים ביותר בעולם. אלפי מטופלים זרים מתקבלים ברכה במרפאות השיניים באיסטנבול ובערים אחרות במדינה. למעשה, טורקיה ביססה לעצמה מוניטין כמרכז נופש לרפואה דנטלית יעילה, איכותית וידידותית לתקציב.

איך הפכה טורקיה ליעד מועדף לתיירות שיניים? הנה כמה סיבות:

  • אין צורך בוויזה כדי לקבל טיפולי שיניים בטורקיה

בחירה במדינה שלא דורשת בקשת ויזה מראש כדי שאפשר יהיה להיכנס אליה, היא אחת הסיבות המכריעות בגינן אנשים מעדיפים להגיע לטורקיה כדי לקבל טיפולי שיניים. 

  • בטורקיה פועלים רופאי שיניים מצליחים

רופא שיניים טוב אמור להיות איש מקצוע מנוסה ומיומן מספיק כדי לאבחן ולטפל במגוון בעיות דנטליות. עליו להיות בקיא ומעודכן בכול הפיתוחים הטכנולוגיים החדשניים ביותר בתחום רפואת השיניים. מצב הדברים בטורקיה הוא כזה:

  • קבלת תואר ברפואת שיניים כרוכה בתוכנית לימודים תחרותית ומפרכת הנמשכת חמש שנים. 
  • כל ענייני הרישוי של רופאי השיניים מוסדרים ומפוקחים על ידי ארגונים ממשלתיים.
  • רופאי שיניים רבים מסיימים השתלמויות ולימודים נוספים, לאחר סיום לימודיהם, על מנת להתמחות בענפים ספציפיים ברפואת השיניים כמו: אורתודונטיה, פריודונטיה או כירורגיית פה ולסת.
  • בטורקיה יש מספר גדול מאוד של מטופלים מקומיים, לכן רופאי השיניים מצליחים לרכוש ניסיון רב בתחומם, לקבל הזדמנויות רבות לתרגל מגוון סוגים של טיפולים ולשכלל את הכישורים והמיומנויות שלהם. כיוון שהם גם מטפלים במגוון מקרים, הם רוכשים את כל הידע הנדרש כדי לטפל בכל בעיית שיניים שעלולה להתעורר. כתוצאה מכך, רופאי השיניים הטורקיים מסוגלים לבצע מגוון טיפולים דנטליים ביעילות ובהצלחה.

מרפאות השיניים בטורקיה מאובזרות היטב

הטכנולוגיה החדשנית, שמציעה רפואת השיניים המודרנית, חיונית לטיפול גם במצבים המסובכים ביותר. כל מרפאה מהשורה הראשונה אמורה להיות מצוידת בחידושים הטכנולוגיים הדנטליים העדכניים ביותר, ובידע הנדרש להפעלת הציוד הממוחשב, המסייע להשגת טיפולי שיניים מדויקים, איכותיים ומהירים יותר.

בטורקיה, כל מרפאת שיניים מצוידת היטב. מרפאות שיניים רבות כוללות גם מעבדת שיניים, כך שהמטופלים יכולים לקבל את תותבות השיניים שלהם בצורה המהירה ביותר. 

ברוב מרפאות השיניים בטורקיה, מגוון הטיפולים הדנטליים נמצאים תחת קורת גג אחת. כלומר, המרפאה כוללת לא גם את מעבדת השיניים וגם מומחים, כשכול מומחה יכול לבצע את הטיפול הנדרש בתחומו (לדוגמה, יישור שיניים או השתלת שיניים). לפיכך, אתם יכולים לקבל טיפול מורכב, כמו smile makeover הוליוודי, בתנאים נוחים וגמישים, ובין פגישה לפגישה, לטייל להנאתכם בעיר.

לאיזה יעד תבחרו לטוס אחרי שתקבלו את הדרכון הירוק? שתפו אותנו !

Facebook
WhatsApp
Email