חופשה בטורקיה לצורך טיפולים אסתטיים – האם זה משתלם?

תיירות מרפא בטורקיה צברה ניסיון רב והיום היא מספקת מגוון אפשרויות לקבלת טיפולים אסתטיים באיכות גבוהה במספר תחומים. אם אתם מתכננים טיפולי שיניים, מתיחת בטן או השתלת שיער, תוכלו לטוס לטורקיה ולשלב בין חופשה במדינה הקסומה לבין קבלת טיפולים אסתטיים איכותיים במחירים סבירים, שישפרו את החיוך, יחטבו את הגוף או יחזירו לכם את רעמת השיער שאבדה.

המרפאות בטורקיה מפוקחות על ידי מערכת הבריאות במדינה, מעסיקות צוותי מומחים המעודכנים בטכנולוגיות החדשניות ביותר בתחומם ומצוידות במכשירים ובחומרים האיכותיים והעדכניים ביותר. כל זאת, כדי להבטיח לכם מומחיות ואיכות בליווי שירות אישי, אדיב וזול יחסית. 

רפואת שיניים אסתטית לשיפור החיוך

אם אתם לא מרוצים מהחיוך שלכם תוכלו לקבל טיפול דנטלי אסתטי, כמו ציפויי חרסינה לשיניים, שיעניק לכם את החיוך שתמיד חלמתם עליו. איסטנבול, למשל, הפכה לבירת הטיפולים האסתטיים והיא משפרת את חייהם של אנשים רבים. רפואת שיניים קוסמטית יכולה לשפר לא רק את החיוך אלא להגביר גם את רמות הביטחון העצמי שלכם.

רוצים חיוך הוליוודי כמו של כוכבי הוליווד עם השיניים הלבנות והמושלמות שלהם? רפואת שיניים אסתטית יכולה לעצב לכם חיוך אסתטי שיבטא איזון מושלם בין השיניים, השפתיים והחניכיים. 

טיפולי השיניים מתחילים בבדיקה מעמיקה של בריאות השיניים והפה. וכך, אם חסרה לכם שן אחת או יותר, רופא השיניים יתחיל קודם כל בהשתלות ורק אחר כך יעבור לטיפולים הקוסמטיים כמו הלבנת שיניים או ציפויי שיניים שיעניקו לכם שיניים לבנות וזוהרות.

ציפויי חרסינה לשיניים הם השיטה הנפוצה ביותר לכיסוי פגמים בשיניים, כמו שינויי צבע ושיניים סדוקות. ציפויי השיניים מעוצבים באופן ממוחשב בהתאמה אישית כדי להעניק לכם את החיוך המושלם. 

חיטוב הגוף באמצעות ניתוח למתיחת בטן

מתיחת בטן היא הליך כירורגי להסרת עודפי שומן ועור מהבטן ולהידוק שרירי דופן הבטן. הליך זה נעשה בדרך כלל כדי לשפר את מראה הבטן והמותניים לאחר לידה, ירידה במשקל או הזדקנות.

ניתוח מתיחת בטן מחטב את הבטן ומשפר את מבנה הגוף שלכם, אבל יש לו גם יתרונות אחרים, כמו הפחתת עודפי העור והשומן באזור הבטן, יצירת מראה של בטן שטוחה ומוצקה יותר והפחתת הסיכון לבקעים ולבעיות בטן אחרות. 

מתיחת בטן יכולה לשפר גם את מראה סימני המתיחה שנגרמים לרוב מהריון, מעלייה במשקל או מגיל. מתיחת בטן, שבמהלכה מסירים את עודפי העור והשומן ומהדקים את שרירי הבטן, משפרת גם את היציבה ומפחיתה את כאבי הגב הקשורים ליציבה לקויה.

השתלת שיער

כל בני האדם, בלי קשר למין שלהם, מאבדים שיער ומצמיחים שיער מחדש. התקרחות מתרחשת כאשר נוצר חוסר איזון בצמיחת השיער. המחזור הרגיל של השיער הוא צמיחה, מנוחה ונשירה. אם המחזור אינו מאוזן, השיער לא צומח מחדש במהירות שבה הוא נושר.

איכות שירותי הבריאות האיכותיים והמחירים הנוחים במרפאות בטורקיה, מושכים אליה תיירים רבים מרחבי העולם המבקשים לעבור השתלת שיער. אם גם אתם רוצים לעבור ניתוח השתלת שיער מומלץ ללמוד על הסוגים, הטכניקות והעלויות של הניתוח לפני שאתם מקבלים החלטה.

ניתוח השתלת שיער מעניק טיפול שיקומי שנועד לגרום לצמיחה מחדש של השיער. הטיפול יוכל לשפר את איכות החיים שלכם ולהגביר את הביטחון העצמי שלכם. 

האזור העליון של הקרקפת שונה גנטית מאזור העורף וצדי הקרקפת, מבחינת התגובה שלו ל-DHT (Dihydrotestosterone), שהוא הורמון מין התורם להתפתחות של מה שנחשב למין הגברי.

הליך השתלת השיער מתבצע על ידי קצירת השיער באזור התורם העמיד ל-DHT ונמצא בחלק האחורי של הקרקפת. לאחר הקצירה, משתילים את השיער באזורים המקריחים שנמצאים לרוב באזור הקדמי של הקרקפת. 

לאיזה יעד תבחרו לטוס אחרי שתקבלו את הדרכון הירוק? שתפו אותנו !

Facebook
WhatsApp
Email