מסעדות איטלקיות מומלצות

מסעדות איטלקיות מומלצות - לאכול בישראל להרגיש באיטליה

אנחנו זוג שאוהבים המון סגננות וסוגים של אוכל, אך כל מי שמכיר אותנו יודע שיש לנו פינה שמרו בלב לאוכל איטלקי משובח, יש לא מעט מסעדות איטלקיות מומלצות בארץ, אך מבין כולן בלטו כמה מסעדות שחייבות אזכור מיוחד.  הכנו לכם רשימה קטנה של חמשת מסעדות איטלקיות מומלצות שחייב לבקר בהם. תהנו!

נונו – איטליה במרחק נסיעה

אם בא לכם לאכול באיטליה אבל אתם בישראל, נונו היא המסעדה בשביליכם, מסעדת נונו היא כזאת שכל מי שאוכל בה פעם ראשונה נדהם וכל מי שמכיר רק מחכה לחזור, ולא אנחנו לא מגזימים.
 
מדובר במקום שעושה כבוד לאכול ולמטבח האיטלקי. חומרי גלם איכותיים, הטפחה איטית של הבצק (24 שעות), פסטות וניוקי שמכנים בעבודת יד יום יום הם רק חלק קטן מכל הטוב שמחכה לכם שם, בנוסף לכל הטוב הזה בנונו גם מייצרים יין בית נהדר שנותן פתיח מעולה לארוחה. אין ספק שזו מסעדה האיטלקית שאסור לפספס.
 
המסעדה ממוקמת בהוד השרון ויש לה סניפים נוספים בהרצליה וכפר סבא.  מהכניסה אפשר להריח את ריח הפיצות ולראות את הטאבון הגדול והעשייה של צוות המטבח הנמרץ. המסעדה בהוד השרון (הסניף הקבוע שלנו) מעוצבת בסגנון מיוחד לארצנו, משהו בין נוי יורק לאיטליה עם המון תשומת לב לפרטים הקטנים ואפילו עץ אמיתי מסביב לאחד משולחנות הבר .אז את האמת שאנחנו ביקרנו שם מספר פעמיים והמומלצים שלנו הם: 
-כדור בורטה מוצרלה ממולא בשמנת מלווה בקרוסטיני וירקות צלויים בתנור עצים. 
 
-פיצה ביאנקה כמהין עם מיקס גבינות ופטריות (שאסור לפספס!)
 
– המנה המושלמת לדעתנו, היא הרוטולו הגלילי! צינורות פסטה ממולאים בדלעת, בטטה, תרד, גבינות ורוטב רוזה מדהים , כל הטוב הזה נאפה בתנור עצים ויגרום לכם להתענג מכל ביס.
 
-ניוקי תרד שמוכן בעבודת יד, מגיע עם רוטב גורגונזולה עשיר, אגוזי לוז ובצל ירוק. 
 
בתפריט הקינוחים אל תפספסו את הגלידות שלהם, הם מייצרים אותם במקום עם חומרי גלם איכותיים וטעם שיחזיר אתכם לאיטליה. כקינוח קליל אפשר לקחת כמה טעמים של גלידה, אבל אם נשאר לכם עוד מקום ובא לכם קינוח במלוא מובן המילה נמליץ לכם על קסטה הפוכה, מין קסטה עם עוגיות באטר-סקוצ' שבניהן יושבת גלידת מסקרפונה מדהימה שמכינים במקום, מעל הכול יש קרמל טופי, ובתחתית תמצאו המון צא'נקים של צימוקים ואגוזים. פשוט חוויה בכל ביס. 
 
אז איך לסכם לכם, לא סתם פתחנו את המאמר מסעדות איטלקיות מומלצות עם מסעדת נונו, היינו בהמון מקומות בארץ ובעולם, אכלנו בהמון מסעדות מומלצות ברומא והמסעדה הזו פשוט החזירה אותנו לאיטליה. המלצה שלנו פשוט תרצו לטלפון ותשמרו שולחן.
 
 
 

מגזינו – פסטה או קינוחים?

הפעם בחרנו לפתוח בשאלה, מגזינו זה מקום לפסטה או קינוחים? למה לבחור שאפשר להנות משני העולמות!  המגזינו מוכרת לחובבי הקולינריה כמקום שמכין קינוחים ועוגות שאי אפשר להתעלם מהן! ואת האמת שזה הצליח אפילו להזיז הצידה את ההצלחה המסחררת שיש לאוכל המעולה שלהם להציע, אז רק בשביל לעשות סדר. מגזינו היא קודם כל מסעדה איטלקיה נהדרת , העוגות זה בונוס ענק שיש למקום להציע וללא ספק יש סיבה טובה לכל העניין סביבן.
 
בלב תל אביב שוכנת לה אחד מהמקומות הטובים בארץ לדעתנו לאוכל איטלקי משובח. עם עיצוב צעיר ומחוספס, תפריט מדויק שלא משאיר מקום לטעויות וקינוחים מדהימים שיסגרו לכם את הארוחה. התפריט של מגזינו מציע בעיקר אוכל איטלקי משובח, אך ללא ספק אנשים שיחפשו בשר או דגים ימצאו את עצמם בקלות בתפריט המגוון שלהם. המנות המומלצות ביותר לפי דעתנו הם:
 
– למנה ראשונה אנחנו ממליצים על משהו שהחזיר אותנו ישירות לרומא, מנת פריטו פרחי קישוא המעולה, מדובר על פרח קישוא שמומלא באנשובי וגבינת ריקוטה, מצופה בטמפורה עדינה ומגיעה בלווי של בזיליקום וסלסלת עגבניות. מנה נהדרת! 
 
-בגזרת הפיצות יש המון מבחר אך אחד שאהבנו במיוחד היא ללא ספק פיצת ריקוטה ותרד, הפיצה המעולה הזו מכילה מוצרלה, ריקוטה, תרד, עגבניות שרי צלויות, צ'ילי יבש,  ונגיעות של גרידת לימון שנותנים טויסט עדין ויפיפה למנה.
 
-בכל הנוגע לפסטות ממש קשה להשים את אצבע על מנה מנצחת כי הכול שם פשוט טעים ומדויק להפליא. אנחנו אהבנו מאוד את הדפי פסטה ברוטב פסטו, מנה טעימה, עדינה ומדויקת שמגיעה עם פרמז'ן מגורד מלמעלה (ואל תדאגו יש פרמז'ן בנדיבות), גם מנת הטורטליני גבינות המצוינת מומלצת שמגיעה עם רוטב חמאת מרווה, פרמזן וטעם בלתי נשכח. כמו שכבר ציינו כל שאר המנות מדהימות גם הן ומומלץ לקחת לפי טעם אישי.
 
– לאלו מביניכם שלא חשקו בפסטה או פיצה, מנת הפילה מוסר המדהימה מומלצת מאוד, המנה מאוד עשירה ומגיעה עם עגבניות שרי צלויות בטאבון, כרישה, זיתי קלמטה, חמאה ואורגנו. מנה טעימה מאוד. 
 
-קינוחים מומלצים: לפני שנסיים אי אפשר לשכוח את הקינוחים המדהימים שיש למקום להציע. מדובר על חוויה של ממש. כל מה שצריך זה לגשת למקרר הקינוחים, להתרשם מכל הטוב שמחכה לכם שם ולבחור מבין הקינוחים המעולים הבחירה שם דיי קשה ולכן הנה לפניכם שלושת הקינוחים המומלצים שלנו:
-קראק פאי. פאי לימון ופיסטוק עם מרנג איטלקי. 
-עוגת שקדים, קרם פיסטוק ופירות יער. 
 
לסיכום מסעדת מגזינו היא מסעדה שמשלבת אוכל איטלקי משובח, עיצוב יפה, אווירה נעימה וקינוחים מדהימים. ללא ספק מקום לחזור אליו שוב ושוב. 
 

ויוינו – רשת המסעדות שכובשת את הארץ

ויוינו היא רשת מסעדת מעולה שעושה כבוד לאוכל האיטלקי, הרשת התחילה את דרכה בצפון והתבססה סביב אזור הכרמל. לאחרונה פתחה סניפים נוספים והפכה נגישה עבור רוב התושבים בארץ, עם סניפים בחיפה, זיכרון יעקב, באר שבע, פתח תקווה(סניף כשר) וראשון לציון.

ווינו היא מצד אחד מסעדה עממית, עם עיצוב חמים ומזמין ומחירים שיתאמו לכל כיס ומצד שני מציגה אוכל איטלקי מצוין, השילוב בין המחיר הנוח לאיכות האוכל יוצרים מוצר מנצח שגרם לאנשים לחזור אליו שוב ושוב. פרט להמון פיצות ופסטות טעימות גם אלו מביניכם שלא חשקו בפסטה או בפיצה יכלו למצוא את עצמם שם, עם מנות דג מעולות, וסלטים מרעננים. במשך הזמן יצא לנו לבקר ולאכול לא מעט ברשת המסעדות המעולה, מבין המבחר הגדול שיש לתפריט שלהם להציע בחרנו להמליץ לכם על כמה מנות ספציפיות:

-למנה ראשונה אנחנו נמליץ לכם על חציל ארביאטה, את האמת שאנחנו באופן אישי חולים על חציל אבל המנה הזאת לא פחות ממדהימה. השילוב של החציל שאפוי בתנור, הרטוב והגבינה הופכים את הביס לחלומי ולכזה שאסור לכם לפספס. מנה מאוד מומלצת, שימו לב שיש מגוון גדול מאוד של מנות ראשונות אל תפספסו. 

– פסטה מומלצת: את האמת שקשה לבחור מבין כל הפסטות המעולות שיש לתפריט הזה להציע אז הפעם נמליץ לכם על שתי פסטות מעולות. הראשונה היא פטוצ'יני פונגי – פסטה מדהימה שמגיעה עם ראגו פטריות פורטובלו ושמפניון, בזיליקום טרי ופרמז'ן, ברוטב שמנת ויין לבן, לצד קציפת פורצ'יני וכמהין, אחד המנות היותר טעימות שיצא לנו לטעום. המנה השניה עליה נמליץ היא מנת ניוקי א-לה קרמה, ניקוי מדהימים שמכינים במקום עם פטריות פורטובלו ושמפיניון, תרד, עירית, ערמונים בזיליקום ופרמז'ן, ברוטב שמנת וכמהין. עוד מנה משובחת שמכילה המון חומרי גלם משובחים.

פיצה מומלצת: גם כאן יש מגון גדול מאוד של פיצות מעולות אחת שאהבנו במיוחד הייתה פיצה קפרזה – מגיעה עם רוטב עגבניות משובח, גבינה איכותית, עגבניות שרי צלויות, קונפי שום, בזיליקום טרי, ארוגולה, שקדים קלויים ובלסמי מצומצם, כל הטוב זה מגיע עם קרעי מוצרלה טריה וקרם פרש מלמעלה. פשוט כיף בכל ביס.

-קינוח: אז בחרנו להמליץ לכם על קינוח שיתאים בול לסיום ארוחה איטלקית, ברחנו במילפיי מסקרפונה מעולה עם דפי בצק עלים איטלקי פריך במיוחד וקרם מסקרפונה עשיר, פירות יער, אננס ודובדבנים, עם קולי תות ושטרויזל.

לסיכום, מסעדת ווינו משלבת אוכל טוב ומחיר משתלם, לצד עיצוב מזמין ושירות נעים. אין ספק שהמקום עושה חשק לחזור אליו שוב ושוב. את האמת שאכלנו במספר סניפים ובכולם ללא יצא מן הכלל נהנו, מקווה שהם ישמרו את זה בכל שאר הסניפים כולל החדשים. ללא ספק מקום מומלץ מאוד.

סילו – איכותית, טעימה ומדויקת

מסעדת סילו נמצאת בפארק פרס בחולון, פארק מדהים עם אגם יפיפה ואווירה נעימה. הפארק עצמו עמוס בכל שעות היום ומפוצץ בברים תוססים, מסעדות מעולות והרבה אוכל טוב, אך בכל הנוגע לאוכל איטלקי כל מי שגר באזור מכיר את המקום. 

השילוב של אוכל טוב, אווירה נעימה, פארק יפה וקרבה למרכז הפכה את סילו למסעדה שגם כיף להגיע אליה וגם כיף לאכול בה. העיצוב במסעדה הוא חמים, מזמין ונעים, שילוב של המון עץ וצבעים חמים, במרכז המסעדה יש טאבון עץ ענק שמוציא פיצות ופוקצ'ות ללא הפסקה. 

לפני שנגיע למנות המומלצות שלנו אנחנו חייבים לספור לכם שחוץ מהיותם מסעדה איטלקית מעולה בכל יום שישי בבוקר מסעדת סילו מציעים ארוחת בופה מדהימה במחיר משתלם, הבופה כולל סלטים, מאפים, פיצות, פסטות קרות וחמות, דברי מאפה ומתוקים. מומלץ מאוד! וכעת למנות שאנחנו הכי אהבנו במסעדת סילו:

-מנה ראשונה: למה ראשונה יש המון מבחר בסילו אך מבין כולם יש מנה שאסור לפספס, מנת ארנצ'יני – כדורי ריזוטו עם ירקות שורש, מוצרלה ופרמז'ן, מצופים בפרורי לחם, מטוגנים ומוגשים על רוטב רוזה חם. המרקם חלומי, הגבינה נמתחת והרוטב הופך את הביס למושלם.

-פסטה מומלצת: בסילו יש המון פסטות מעלות אך אחת שהתעלתה מעל כולם וגם מגיע עם מיני אטרקציה היא מנת פטוצ'לה טרטופו די פארמה – מנה מדהימה שמגיעה עם קרם שמנת כמהין ופטריות. שמגיעה בתוך גלגל פרמז'ן ענק, המלצר מערבב ונותן סיימות להכנת המנה ממש לנגד עניכם, הטעם פשוט מדהים, מומלץ לאוהבי הגבינה!

-פיצה מומלצת: הטאבון הגדול שנמצא במרכז המסעדה מספק פיצות מדהימות כולן טובות ובאמת לפי התוספות והדברים שהתחברתם עליהם יותר, אותנו באופן אישי תפסה פיצה פונגי פורטובלה – פיצה מדהימה שמגיעה עם רוטב עגבניות, פטריות פורטובלה, עלי בזיליקום ומוצרלה פרסקה טריה, השילוב בין כל המרכיבים יוצר ביס מדהים.

-בסילו קיימות לא מעט אופציות לכאלה שלא רוצים לאכול פסטה או פיצה, דגים, בשר וסלטים מעולים. אחד המנות היותר מעניינות שיש למקום להציע הוא חריימה סיציליאני 250 גרם של פילה דניס ברוטב סלסה פיקנטית עם אנטיפסטי של בצל , שום קונפי, גמבות וקרם חציל, בזיליקום, אורוגולה , נאפה בטאבון, החלק המעניין הוא שכל המנה נאפת בתוך בצק אוורירי שנכנס לטאבון לבישול. הטעמים מדהימים והמנה מומלצת מאוד.

-קינוח: בסילו ניתן למצוא קינוחיים מסורתיים יותר כמו קרם בורלה וטרמיסו לצד קינוחים מיוחדים יותר, אחד הקינוחים המיוחד הוא קינוח כדור אש עליו נרצה להמליץ היום. מדובר על כדור שוקולד ממולא במוס שוקולד מריר, ליבה של קרם ברולה, קרמל מלוח, פקאנים סיניים וטקסטורת מנגו, מונח על קרם מסקרפונה וקרמבל בוטנים עם קינמון, מעל נמזגות להבות אש עם סירופ וניל. המנה מלאה בטעמים מיוחדים שמאוזנים בצורה מדהימה ומתאימה לחלוקה על-ידי זוג. 

לסיכום מסעדות סילו היא מסעדה מעולה! היא משלבת מיקום נוח, אווירה נעימה ואוכל משובח, כל אלה יוצרים מקום שווה לחזור אליו שוב ושוב.

קפה איטליה- מסעדה פשוטה, מבריקה וטעימה להפליא

אין הרבה שלא שמעו על קפה איטליה, מדובר על מוסד לאוכל איטלקי שנפתח בשנת 2008 על-ידי האחים ירזדן, מדובר על בריסארי איטלקי שמגיש אוכל איכותי, פשוט ומשובח להפליא. המסעדה לא מתיימרת להיות מסעדה פנסית או מפוצצת מידי, העיצוב נעים ומשרה אווירה ביתית ולא מתאמצת וככה בדיוק גם האוכל, לא נוצץ ולא מתאמץ אבל מדוייק וטעים להפליא. חוץ מהמון אוכל איטלקי משובח תוכלו למצוא במקום גם פירות ים טריים, סטייקים משובחים והרבה יין טוב, והינה ההמלצות שלנו לקפה איטליה: 

-מנה ראשונה: תפריט המנות הראשונות בקפה איטליה מאוד מגוונת וטעימה, אך בחרנו שתי מנות שאהבנו יותר מכל. מנת חציל פרמז'ן מדהימה שמפוצצת בגבינה, כל ביס פשוט ואו. ולאוהבי הפטריות מנת פטריות אלי אוליו מדהימה, מדויקת וטעימה.

פסטה מומלצת: חלק גדול מהפסטות בקפה איטליה מיוצרות במקום, אחד הפסטות אוהבות עלינו היא מנת פסטה פטוצ'יני תרד, שמגיעה עם גבינת גורגונזולה, צנוברים ורוקט, מנה משובחת עם המון חומרי גלם משובחים.

מנות אחרות: לכל מי שלא מעוניין לאוכל פסטה אנו ממליצים לבחור מדג הים שמגיע כל יום למקום או במנת הסטייק פילה המשובח, הסטיק איכותי מאוד ונעשה בצורה מדויקת.

קינוח: לסיום הארוחה בקפה איטליה נמליץ לכם על קינוח שאהבנו במיוחד, קרוסטטה תפוחי עץ – מנה מדהימה לאוהבי תפוח עץ, דרך נעימה וכיפית לסיים את הארוחה לצד קפה משובח.

לסיכום מסעדת קפה איטליה סוגרת את החמישייה המובילה שלנו, אין ספק שהאחים יזדין עשו עבודה מעולה ורואים שהמקום רק משתבח עם השנים. 

איך נסכם לכם בארץ יש המון מסעדות איטלקיות מומלצות אבל בעניינו המסעדות שברשימה פה פשוט התעלו על כולן. אם הגעתם עד לפה זה אומר שהגעתם לעוד סופו של מאמר בפינת מגזין טיולים, נמשיך מידי שבוע לעלות לכם עוד ועוד המלצות להמון מסעדות מומלצות בארץ. תודה רבה על הקריאה שלכם, אם אהבתם תשתפו חברים ובני משפחה כדי שנוכל להמשיך לעלות עוד ועוד תכנים איכותים עברוכם!
צוות Travelz מאחל לכם בתאבון, נתראה במאמר הבא !
 
עשוי לעניין אתכם: רוצים לדעת אילו יעדים זולים באירופה ? בואו לגלות לאיזה יעד הכי משתלם לטוס! 
 

מכירים מסעדות איטלקיות מומלצות שבאלכן לספר לנו עליהן? תרשמו בתגובות!