דברים שחשוב לקחת בחשבון כשבוחרים מלון בתל אביב

אי אפשר שלא לאהוב את תל אביב – עיר ללא הפסקה. בכל עת שתגיעו לעיר הגדולה, תגלו חידושים מסעירים בכל הסגנונות האפשריים: מהזירה הקולינארית דרך חוויות תרבותיות ועד חיי לילה מלהיבים. תל אביב משלבת בין כל ההנאות במקום אחד וכל שצריך זה רק לבחור.
כדי להרגיש כמו המקומיים ולבלות בלי לחצות את גבולות המדינה, כדאי להתארח בתל אביב – להזמין מלון מפנק ולחגוג מבוקר ועד לילה.
מלון בלב העיר יאפשר לכם להגיע בזמן קצר ואפילו בהליכה לכל המוקדים האסטרטגיים הכי נחשקים, לחזור לנוח ולהטעין אנרגיות ולגמוע מסצנת הבילויים, לשוב למלון ולהשכים ליום חדש הרפתקני נוסף בעיר שלא עוצמת עין לדקה.
תל אביב שופעת אלטרנטיבות אירוח ולינה וכדאי להשקיע בבחירת המלון הנכון עבורכם כדי למקסם את הפאן בכל רגע בעיר הגדולה.
לפניכם מספר טיפים איך לבחור מלון מנצח לחופשה אורבנית בלתי נשכחת:

לנפוש במרכז העניינים


בין אם הגעתם לעיר למטרת הנאה או עסקים (או שניהם) כדאי להתמקד במקום מרכזי, שיאפשר לכם לצאת לטיולי כוכב בתל אביב ולהגיע במהירות ובקלות, בין אם ברגל, על קורקינט, אופניים או בתחבורה ציבורית עירונית למקומות השווים בעיר.
שאלו את עצמכם באיזה אזור של תל אביב תרצו להתארח כשלכל שכונה ואזור קסם אחר.
אין ספק שהסביבה הימית של תל אביב תכבוש את ליבכם. תודו שאין כמו לשתות שמפניה מול השקיעה ולפקוח עיניים אל עבר הכחול העמוק של הים התיכון, לחוש מקרוב את הבריזה שבאה מכיוון הים, ללכת לחוף, לפסוע על חול הרך ולהתענג על חופשה נוסח החיים הטובים.
כאשר אתם בוחרים דירת נופש באזור הים אתם נהנים מגישה מהירה לאטרקציות ומוקדי בילויים כמו מתחם התחנה, נמל תל אביב, הטיילת, שוק הכרמל, דיזינגוף סנטר, יפו העתיקה הקסומה ועוד.

קונספט לאירוח מוצלח


קיימים מלונות מסוגים שונים, כשלפורמט של מלון דירות בתל אביב בהחלט יש ערך אדיר. מי שחשקה נפשו להתארח במקום שמרגיש כמו בית אבל עם פאסון, מלון דירות הוא התמהיל המתאים ביותר. לרוב מדובר במלונות ששומרים על אווירת בוטיק אינטימית עם דירות מרווחות מאובזרות עד הפרט האחרון. היופי במלון דירות הוא שניתן לרוב לשכור דירה לטווח ארוך יותר בעלות אטרקטיבית וכן להרגיש כמו תל אביבים. 

כל החומרים הדרושים לחופשה מהנה


לפני שבצעתם הזמנה, בדקו מה כולל המלון כשיש ערך רב לשירותים שהוא מציע הן בחדר או בדירה עצמה במיוחד אם הגעתם לשהות מעט יותר ארוכה (מקרר, פינת אוכל, סלון, יותר מחדר שינה אחד, כספת וכדומה) וכן מתקני פנאי ונופש לשדרוג והעצמת החוויה. דוגמא: אפשרות לשדרג לדירה בקומה גבוהה יותר מול הנוף, דירה עם ג'קוזי או בריכה פרטית משלכם על רקע הים כשהכחול של הבריכה מתמזג בהרמוניה עם הכחול של הים. כמו כן, שיעורי יוגה, מרפסת גג הפונה לתפאורה המסנוורת של העיר וכל מני הטבות למימוש באתרי בילוי ותיירות מרכזיים. 

בחופשה הזאת לא נשארים רעבים לרגע


ישנם מלונות שמציעים ארוחת בוקר בחדר אוכל או אפילו ארוחה עד החדר, שירות מילוי מקרר בכל טוב, כך שכשתגיעו למלון (במיוחד אם אתם מגיעים מרחוק) לא תצטרכו לדאוג לאוכל. הוא כבר יחכה לכם במקרר. בנוסף, בחרו מלון עם קרבה למסעדות ובתי קפה כולל אלטרנטיבות לצמחונים וטבעוניים, שווקים בהם גם נערכים סיורים קולינאריים מדליקים לחופשה גסטרונומית יוצאת מן הכלל. 

איך מטיילים בעיר – ברגל או ברכב?


תל אביב היא עיר שמאוד קל להסתובב בה ברגל או בתחבורה ציבורית, אך אם בכוונתכם להגיע עם הרכב, כדאי לבדוק האם למלון יש הסדר עם חניון או מקום חנייה פרטי או מסובסד כך שתוכלו גם להביא עמכם את הרכב ואם לא, בדקו מהן האלטרנטיבות שלכם. חניונים מוזלים בקרבת מקום, השכרת רכב, השכרת אופניים, קורקינט וכדומה. העיר הגדולה מחכה לכם! 

 

לאיזה יעד תבחרו לטוס אחרי שתקבלו את הדרכון הירוק? שתפו אותנו !

Facebook
WhatsApp
Email