איך לתכנן חופשה רומנטית בחו״ל?

חופשה זוגית מציעה חוויה מיוחדת שאמורה לקרב ביניכם. בהרבה מקרים, אלה הימים היחידים מזה זמן רב שאתם מקבלים לעצמכם. נראה שתמיד יש עבודה להשלים, חברים לארח, ילדים שצריך להסיע ולוח זמנים קדחתני עמוס בדברים שגרתיים שדוחקים הצידה כל רגע רומנטי שיכול היה לצוץ במהלך היום.

אז עכשיו, כפי שממליצה המומחית יועצת זוגית בחיפה והצפון, זה הזמן שלכם להתרחק משגרת היומיום ולבלות עם זה שאתם הכי אוהבים, ללא הפרעות. על מנת להשיג את החופשה המדהימה, הבלתי נשכחת והרומנטית ביותר האפשרית, אתם צריכים לתכנן קצת את הדברים. בין אם אתם יוצאים לחופשה כדי ליהנות משיטוט ברחובות פריז או כדי לנפוש על שפת הים באיביזה, הנה כמה טיפים שכדאי לזכור.

שמרו על המחשבה שאתם יוצאים לחופשה רומנטית

סכמו מראש עם בן הזוג שהחופשה שלכם בחו״ל תהיה מדהימה ויהי מה. את כל הדרמות תשאירו בבית. כדי שהחופשה אכן תהיה חוויה מרגשת, שניכם צריכים להתאמץ כדי שזו תהפוך למציאות. זכרו: צריך שניים לטנגו! לכן, הפגינו אהבה ופרגנו זה לזו, התנהגו כאילו זו הפעם הראשונה שאתם יוצאים יחד. ובמקרה הצורך, כתבו הסכם וחתמו עליו כאילו זה חוזה. ההסכם יכול לא רק להבטיח ששניכם תשתדלו מאוד, אלא שתישארו בהלוך הרוח המתאים לחופשה רומנטית, לאורך כל השהות שלכם בחו״ל.

ערכו רשימת דברים לאריזה

כדי ליהנות מהטיול שלכם, ודאו שארזתם את כל מה שאתם צריכים. מומלץ להכין רשימה מפורטת של כל הדברים שאתם צריכים לקחת אתכם כדי לחיות בנוחות מחוץ לבית, לאורך כל ימי החופשה. דרכון, כרטיסי אשראי, תרופות… כלומר, בעיקר אל תשכחו דברים שאין להם תחליף כי זה סתם יגרום לכאב ראש מיותר. פריטים אחרים תמיד תוכלו לקנות ביעד החופשה שלכם.

תכננו פעילויות לשעות היום והלילה

נצלו את זמן החופשה הרומנטית כדי לטפל גם בגוף. בבתי מלון או באתרי נופש רבים יש אפשרות לבלות בספא, לשחות, להתאמן בחדר כושר ועוד. אז אל תהססו להשתמש במתקנים המוצעים לכם כדי להמשיך בשגרת האימונים הקבועה שלכם. אגב, זו הזדמנות נהדרת להתאמן יחדיו, מה שגם עשוי להגביר את התשוקה שלכם.

צלמו תמונות שישמשו כמזכרת בעתיד

הדרך הטובה ביותר לזכור את החופשה הרומנטית המדהימה שלכם, היא לצלם המון תמונות שיעזרו לכם לזכור כל רגע. האושר שאתם מרגישים בחופשה מלאת אהבה ופינוקים, הוא מזכרת נפלאה. כך שבכול פעם שתתבוננו בהמשך החיים בכול אחת מהתמונות שצילמתם, תתחילו לחוות את אותן רגשות שחוויתן בזמן ששהיתם בחופשה הרומנטית.

קחו הפסקות מהפעילויות שתכננתם

אמנם ביעד החופשה תוכלו למצוא מגוון של פעילויות פנאי, כמו טיול בפארק, שיט בסירה, או ביקור בטירה עתיקה. אבל אל תשכחו לקחת הפסקות מחיי התיירות. למשל, מצאו בית קפה כדי להירגע תוך שאתם מביטים בסקרנות על חייהם של המקומיים, ולזמן מה פשוט אפשרו לעצמכם להיות ביחד, בנחת.

מאמר זה נכתב בשיתוף אורית צוקר יועצת זוגית >> https://www.orit-zucker.co.il/

לאיזה יעד תבחרו לטוס אחרי שתקבלו את הדרכון הירוק? שתפו אותנו !

Facebook
WhatsApp
Email