איך לתכנן את הטיול המושלם לחורף הקרוב

באזור של רמת הגולן יש אטרקציות רבות שהופכות אותו למושלם לחופשת חורף. אתם יכולים לצאת לסקי בחרמון, לגלוש במזחלות על מדרונות מכוסי שלג, לצאת לטיולי ג’יפים בבוץ ועוד. מה עוד? המשיכו לקרוא, הנה כמה דגשים על חופשת חורף מעולה וחמימה. 

החורף הוא זמן נפלא ליהנות מתקופה רומנטית. זוהי תקופה שבה אנשים זוכים לבלות יותר זמן עם יקיריהם וליהנות מחברתם של בני זוג, להתחמם יחד מתחת לשמיכה ואולי גם לראות איזה סרט טוב בטלוויזיה. ישנם מקומות רבים שמתאימים לנופש בחורף, ואפשר לקחת בחשבון את רמת הגולן, הגליל וסובב כנרת. למגוון צימרים לזוגות לחצו

תכננו מראש לו"ז לנופש שלכם

תכנון חופשת חורף יכול להיות מעט מורכב, במיוחד אם אתם יוצאים לנופש בתור משפחה עם ילדים. אתם רוצים לבלות עם יקיריכם וליהנות מהנופש, אבל אתם גם רוצים לעשות הרבה פעילויות, לצאת לאטרקציות ועוד. לכן כדאי להתחיל עם תכנון של לו”ז. 

אתם יכולים לבקר ביקב רמת הגולן ולטעום יינות מקומיים שונים, לצאת לטיולים רגליים, טיולי אופניים ועוד. כל עוד הלו”ז שלכם יהיה מסודר, סביר שתספיקו את רוב הפעילויות שמעניינות אתכם. עם זאת, תשאירו מקום מסוים לגמישות בלו"ז, כי לפעמים אנשים מתעייפים ורוצים לשנות תוכניות כאלו ואחרות. 

בחירת צימר מתאים לנופש חורפי

בחירת צימר לחופשת חורף צריכה להיות החלטה מתוכננת בקפידה. ישנם גורמים רבים שיש לקחת בחשבון כאשר מחפשים את המקום המושלם, כי ישנם המון סוגים שונים של צימרים בצפון. ואם אתם מחפשים חופשה בחורף, אז כדאי לכם לשקול צימר עם אווירה חמימה ונעימה, אולי אפילו צימר עם אח-עצים או קמין חימום.

כמו כן, חשוב לדעת על מיקומו של הצימר, מתקניו ושירותיו השונים, כי כל מתחם צימרים בצפון עשוי להציע לכם פינוקים משתנים. למשל, חלק ממתחמי הצימרים מציעים הזמנת עיסוי מקצועי, בעוד שצימרים אחרים מציעים סדנאות בישול לאורחים בהזמנה מראש (ובתוספת תשלום). 

למצוא צימר לחורף עם ילדים – מה עושים? 

לא פחות חשוב, תמצאו צימר עם מתקני נופש שמתאימים לכל מי שנופש אתכם. אם למשל יש לכם ילדים והם באים אתכם לחופשה, תקפידו לבחור צימר עם מתקני נופש מתאימים לילדים. לדוגמה: צימרים בצפון עם בריכות פרטיות, צימרים עם משחקים לילדים כמו שולחן כדורגל, כדורסל מים, פינג פונג ועוד. 

ככל שמתקני הנופש יותר יתאימו לילדים, ככה ההורים ייהנו משקט יחסי. עם זאת, חשוב להקפיד על בחירת צימרים שמתאימים גם לבישולים. צימרים עם מטבחים משותפים יהיו מושלמים לכך, כי לרוב יהיה מדובר בצימר מקורה ומותאם לחורף עם כל האבזור שתצטרכו. מה יותר כיף ורומנטי מאשר בישולים באווירה חורפית? תנו למרק לבעבע בסיר ומזגו לעצמכם עוד כוס יין. 

לאיזה יעד תבחרו לטוס אחרי שתקבלו את הדרכון הירוק? שתפו אותנו !

Facebook
WhatsApp
Email