איך למצוא דילים וטיסות שוות לאירופה במקומות שלא הכרתם?

טיול לאירופה זהו החלום של רבים מהישראלים. את הפנטזיות מגשימים בכל פעם בבחירת יעדים מפתיעים חדשים.

עם זאת, המחירים הגבוהים מובילים אותנו לחפש דילים טובים וטיסות זולות כאשר זה משהו שהפך למשימה לא פשוטה. 

ישנם יעדים פופולריים כמו פריז, רומא וברצלונה והם שולטים ברוב מסלולי הטיולים כאשר המחירים הם בהתאם לביקוש. כדאי לדעת שלעומת יעדים אלו ישנם כמה וכמה אזורים באירופה שהם פחות מוכרים אך הם דווקא מציעים חוויות ייחודיות שלא תמצאו בשום מקום אחר כאשר עלויות ההגעה אליהם נמוכות משמעותית. אנחנו כאן כדי לסייע לכם לאתר דילים וטיסות שוות לאירופה במקומות שאולי לא חשבתם עליהם קודם.

שדות תעופה חלופיים:

כאשר מחפשים טיסות לאירופה, כדאי לשקול את כדאיותם של שדות התעופה הגדולים ביחס לאפשרויות החילופיות. למדינות רבות באירופה יש מספר שדות תעופה בינלאומיים ולעיתים טיסה לעיר קטנה או פחות מוכרת עשויה לחסוך לכם הרבה כסף. לדוגמה, במקום לטוס ללונדון הית'רו, אפשר לנחות בלונדון סטנסטד או בלונדון לוטון אותם מציעות חברות תעופה זולות והתעריפים שלהם זולים משמעותית. באופן דומה, אם תבדקו ותבררו על נמלי תעופה אזוריים במדינות כמו ספרד, איטליה או גרמניה תוכלו גם כן להגיע לחיסכון משמעותי.

השוואת מחירים של טיסות:

יש דרכים רבות להשוואת מחיר טיסות. פלטפורמות דיגיטליות רבות המאפשרות להשוות מחירים בין חברות תעופה שונות, תאריכים ואפילו שדות תעופה. אם יש לכם גמישות בתאריכי הנסיעה ושימוש באפשרויות השונות המוצעות בפלטפורמות אלו תוכלו לגלות עסקאות שוות במיוחד שיהיו אולי ליעדים פחות מוכרים באירופה אך אטרקטיביים בהחלט. כמו מגוון דילים לטביליסי שיפתחו בפניכם צוהר לעולם אירופאי קסום שמן הסתם לא הכרתם עד כה.

קבלו התראות בעת ירידת מחירים

אם דברנו על פלטפורמות שונות במדיה הדיגיטלית כמו אתר tusbezo, כדאי לציין את הבחירה באפשרות של קבלת התראות כאשר ישנם מבצעים והנחות. כך תוכלו לדוג את ההזדמנות המתאימה לכם ולצאת לחופשה במחירים הכי מתאימים לכם.

אז זה דורש מעקב וערנות אחר כל הודעה שתקבלו אך האמת היא שרק כך תוכלו להשיג עסקאות מצוינות לפני שהן ייעלמו.

בחרו בעונה פחות 'בוערת'

כולנו יודעים שעונת האביב והקיץ הן העונות ה'חמות' וגם היקרות ביותר. כדי ליהנות ממחירים נוחים יותר, כדאי תמיד לבחור בעונה פחות טרנדית. 

נסיעה בתקופה שהיא מחוץ לעונה לא רק תחסוך לכם את העומס ואת ההמוניות בטיול שלכם, אלא גם תהווה הזדמנות למצוא דילים טובים יותר הן במחירי הטיסות והן בשאר המרכיבים של הטיול כמו מציאת מקומות לינה, מסעדות, אתרים שונים לטיול וכן הלאה. המחירים נוטים לרדת בעונות שהן שלפני ואחרי שיא עונת התיירות כך שטיול באירופה בזמנים אלו יוביל לחיסכון משמעותי.

היוועצו בתושבים מקומיים

מומלץ מאוד ליצור קשר עם המקומיים על ידי השתתפות בפורומים שונים העוסקים בטיולים באזור כמו גם הצטרפות לקבוצות מדיה חברתיות המוקדשים כולם לטיולים באירופה. למקומיים יש בדרך כלל מידע לגבי יעדים שהם פחות מוכרים והם עשויים לספק לכם טיפים למציאת חבילות נופש משתלמות באזור שלהם. בנוסף, תוכלו לקבל מידע על החוויות וההמלצות שלהם, מה שעשוי לסייע לכם בתפירת חבילת הנופש שלכם שיישאר במחיר סביר.

לסיכום –  כדי שתצליחו ליהנות מהטיול שלכם וליצור לעצמכם הרפתקה אירופאית בלתי נשכחת שתישאר גם ידידותית לתקציב שלכם, עליכם לצאת מאזור הנוחות שלכם למסע שחורג אולי ממוקדי התיירות הפופולאריים אך ברוב המקרים – אתם פשוט תמצאו פיסות קסם אירופאיות עליהם עוד לא שמעתם.

לאיזה יעד תבחרו לטוס אחרי שתקבלו את הדרכון הירוק? שתפו אותנו !

Facebook
WhatsApp
Email