איך להפתיע את בן/ת הזוג בחופשה רומנטית ומפנקת בחו"ל?

הפתעת בן או בת הזוג בחופשה רומנטית בחו"ל היא דרך נהדרת לא רק לשדרג את הטיול, אלא גם ליצור חוויות וזיכרונות נפלאים שיעצימו את הזוגיות כולה.

בשונה מן הארץ, ובה נדרש למצוא פתרונות יצירתיים הרבה יותר על מנת שיעצימו את ההפתעה, הרי שלוקיישן נבחר בחו"ל יכול לתפקד בזכות עצמו כ'תבלין הסודי' שמספיק דיו על מנת שנפלפל אותו בעוד הפתעה קטנה אך בלתי נשכחת.

במה בוחרים? האפשרויות הן רבות, וכאן יצרנו עבורכם צ'ק ליסט קצרצר שיאפשר לכם לשאוב מוזה ולמצוא שלל של רעיונות.

ארוחת ערב רומנטית

אוכל היה ותמיד יהיה אטרקציה מנצח.

הקפידו לבדוק היטב את המסעדות הקיימות, והמלצתנו היא להסתמך או על טיפים שקיימים בבלוגרים לטיולים המספקים חוויה אישית, או להיעזר בעצותיהם של גולשים בקבוצות פייסבוק ייעודיות עבור היעד בחו"ל שאתם מחפשים.

ניתן גם לחפש ברשתות חברתיות דוגמת אינסטגרם, מדריכי טיולים המספקים שלל סרטונים דוגמת סרטוני reels ובהם ניתן למצוא שלל טיפים הממחישים את אופיין של המסעדות השונות, יחד עם המלצות.

לאחר שמצאתם את המסעדה הנבחרת, בחנו היטב אם אתם יכולים לשריין לעצמכם שולחן במיקום טוב, למשל על קו המים, לסדר מבעוד מועד פרחים ונרות, קינוח מיוחד. תאמו זאת עם הצוות, והיו סמוכים ובטוחים שהרי לכם הפתעה משובחת.

פיקניק מול נוף ציורי

אם היעד שלכם הוא עיר אירופאית בעלת אופי ארכיטקטוני מרהיב, הרי שניתן לחפש אחר תצפית או פארק ובו לערוך פקניק אל מול נוף ציורי.

הקפידו לחפש מבעוד מועד סופרים שבהם תוכלו לרכוש את המצרכים הנדרשים, או אפילו בחנו אם יש אפשרות להזמין שליח שיכין עבורכם את החבילה. לא אחת, ניתן למצוא מסעדות המספקות סלסלות פיקניק עם שלל מטעמים אהובים.

הצטיידו בשמיכה נוחה, יין טוב והרי לכם הפתעה בלתי נשכחת.

יום ספא

את יום הספא שלכם תוכלו להזמין אפילו במלון, או אם תרצו לשדרג את החוויה, חפשו אחר מתחמי ספא יוקרתיים ומומלצים ביעד שאליו אתם מתעתדים לטוס.

אם כבר החלטתם ללכת על ספא מפנק, הרי שמומלץ גם לבחון את האפשרות לרכוש מתנה יפה ומרגשת. כמובן שיש להתאים את המתנה לאופיו של המאורע הרומנטי. אם זוהי מתנה לכבוד יום הנישואין שלרגל החגיגות החלטתם לטוס, או לרגל מתנה ליום הולדת שזה עתה אתם טסים עם בני או בנות הזוג ומציינים זאת עבורם.

תצפית אל עבר השקיעה

בערים רבות וכל שכן בחופשות טבע או ביעדים טרופיים, ניתן למצוא שלל המלצות על תצפיות מרהיבות המשקיפות אל עבר שקיעת השמש.

לאלו מכם שמוכנים גם להירתם אל המאמץ ולקום בשעות הבוקר המוקדמות, הרי שניתן למצוא שלל יעדים נהדרים בהם תוכלו לצפות בזריחה.

ולחיי אווירה קסומה, רומנטית ואוהבת לכל אורך ימות השנה.

לאיזה יעד תבחרו לטוס אחרי שתקבלו את הדרכון הירוק? שתפו אותנו !

Facebook
WhatsApp
Email