איך בודקים המראות ונחיתות בזמן אמת?

אם רוצים לבדוק המראות ונחיתות בזמן אמת, ריכזנו עבורכם מידע לגבי הדרך הפשוטה ביותר לעשות זאת. בין אם אתם מחכים לנחיתות או שמא רוצים לברר לגבי טיסות ממריאות, המדריך הבא יעשה לכם סדר – כולל צילומי מסך לבירור המראות נחיתות.

בין אם אתם צריכים לברר לגבי המראות או נחיתות, יש בימינו לוח המראות ונחיתות זמין לכל דורשת ודורשת. הלוח הזה מציג המראות ונחיתות בזמן אמת משדה התעופה נתב"ג. ניתן לבצע בדיקת המראות ונחיתות באתר Gooday.

מה עושים אחרי שנכנסו אל נתב"ג לוח טיסות המראות?

לאחר שמקליקים על כניסה לאתר גודיי, פשוט מזינים את הפרטים הידועים לכם. שימו לב, אם תחסירו חלק מהפרטים, רוב הסיכויים שלא תוכלו לקבל את המידע שאתם מחפשים. הפרטים האלו יכללו את הבאים לפניכם:

  • עיר: העיר שבה הטיסה נוחתת או ממריאה.
  • מדינה: מדינת היעד או המדינה ממנה הטיסה יצאה לישראל.
  • תאריכים: יש לכלול ציון מתאריך נתון ועד תאריך נתון.
  • חברת תעופה: יש לציין את חברת התעופה אשר אחראית על הטיסה, לרבות טיסות קונקשן.

כך זה נראה בפועל:

 

מה עוד חשוב לדעת על לוח טיסות המראות נחיתות?

בסופו של דבר, הכי חשוב לדעת שהטיסות הממריאות והטיסות הנוחתות עשויות להתעכב מפאת סיבות שונות ומגוונות. לכן, אם אתם ממתינים לבואם של קרובי משפחה או שמא רוצים לברר מידע אחר בנושא, קחו בחשבון עיכובים שונים שיכולים להתרחש. בעוד כי העיכובים יכולים להיות בעקבות מרכיבים הקשורים בחברת התעופה, במקרים אחרים הנסיבות יהיו אפילו נסיבות של כוח עליון.

כאלו הן טיסות ממריאות וכן טיסות נוחתות מחו"ל, אופיין וטבען הוא להתעכב במקרים לא מעטים. אם חשוב לכם לדייק את הזמן בו תגיעו לשדה התעופה, אנחנו ממליצים גם לבדוק לגבי הורדת האפליקציה של נתב"ג. אתם תוכלו למצוא שם מידע שימושי, כמו גם לוח טיסות נוחתות וממריאות בזמן אמת, כך שתוכלו להתעדכן בכל עת.

מה לעשות אם טיסה מתעכבת?

אם טיסה מתעכבת מלנחות או מתעכבת להמריא, קחו בחשבון שבנתב"ג אסור להעמיד את הרכב מחוץ לטרמינל. בדרך כלל, ניתן לראות שם שורה ארוכה של רכבים של אנשים אשר ממתינים לבואם של אורחיהם וקרוביהם מחו"ל. עם זאת, אתם עלולים לקבל קנס אם תעמידו שם את הרכב שלכם ללא השגחה.

אם אתם מגיעים לנתב"ג ומגלים שהטיסה התעכבה בכמה שעות טובות, יש לכם 2 אופציות עיקריות. האחת היש לחזור הביתה, כאשר השנייה היא ללכת לאכול משהו או לשתות קפה. כדי להימנע מהמתנה מיותרת במשך שעות, בדקו תמיד המראות ונחיתות בזמן אמת עוד כשאתם בביתכם (לפני היציאה לשדה). והכי חשוב, טוסו וחזרו בשלום!

לאיזה יעד תבחרו לטוס אחרי שתקבלו את הדרכון הירוק? שתפו אותנו !

Facebook
WhatsApp
Email