איזה אוכל מומלץ לקחת לטיול עם כלב

יציאה לטיול עם הכלב שלך יכולה להיות דרך מצוינת להתחבר אליו. עם זאת, חשוב לוודא שאתה מביא איתך את סוג האוכל לטיול הנכון כדי לשמור על הכלב שלך שמח ובריא. במאמר זה נדון בכמה מהמאכלים שמומלץ לקחת כאשר עושים סתם טיול עם הכלב.

  • פינוקים

פינוקים הם אפשרות מצוינת להביא לטיול עם הכלב שלך. הם בדרך כלל קטנים וקלים לנשיאה, ויכולים לשמש כפרס על התנהגות טובה או כדרך להסיח את דעתו של הכלב שלך אם הוא נהיה מודאג או נסער. הקפידו לבחור פינוקים דלים בקלוריות ועשירים בחלבון, כמו חתיכות קטנות של עוף או הודו מבושל, פינוקי בשר מיובש בהקפאה או חתיכות גבינה קטנות.

  • פירות וירקות

פירות וירקות יכולים להיות גם אפשרות מצוינת להביא לטיול עם הכלב. לא רק שהם מספקים לכלב שלך ויטמינים ומינרלים חיוניים, אלא שהם גם יכולים לעזור לשמור על הלחות של הכלב ביום חם. כמה אפשרויות טובות לירקות כוללות גזר, פרוסות מלפפון, פרוסות תפוח ואוכמניות. הקפידו להימנע מפירות וירקות רעילים לכלבים, כמו ענבים ובצל.

  • מים

הבאת מים לכלב זה דבר חיוני וחשוב ממש, במיוחד אם אתם יוצאים לטיול ארוך יותר או אם קצת חם בחוץ. הקפידו להביא אתכם קערת מים מתקפלת ובקבוק מים. אפשר גם להשקיע בבקבוק מים עם קערה מובנית, מה שמקל על מתן מים לכלב שלכם באמצע הדרכים.

  • מזון לכלבים ארוז מראש

אם אתם יוצאים לטיול ארוך במיוחד או אם אתם מתכננים לבלות את רוב היום בחוץ עם הכלב שלכם, מזון לכלבים ארוז מראש יכול להיות אופציה טובה. חפשו מזון לכלבים איכותי המותאם לגזע ולגיל הספציפיים של הכלב. הקפידו לבחור מזון קל לעיכול אשר מספק לכלבכם את החומרים המזינים הדרושים לו כדי להישאר בריא, חינני ומלא באנרגיה.

  • חטיפים תוצרת בית

אם אתם מעדיפים להכין פינוקים לכלב בעצמכם בהכנה ביתית, יש שפע של אפשרויות לחטיפים תוצרת בית שקל להכין ומושלמים לטיול. כמה מהאפשרויות הטובות כוללות חמאת בוטנים ובננה, חתיכות של בטטה וג'ריקי תוצרת בית. הקפידו להימנע לשים מרכיבים רעילים לכלבים בתוך החטיפי שלהם כמו שוקולד, שום ואבוקדו.

בסופו של דבר כשמדובר בהוצאת אוכל לטיול עם הכלב, חשוב לבחור אפשרויות בריאות, קלות לנשיאה ושלא יתקלקלו. הקפידו להביא הרבה מים, ובחרו חטיפים או פניוקים שונים שעשירים בחלבון וחומרי תזונה טובים. עם הסוג הנכון של המזון, לכלב שלך תהיה את האנרגיה שהוא צריך כדי ליהנות מהטיול שלו ולהישאר בריא ומאושר כל עוד הוא ברשותך.

נכתב בשיתוף צ'יוואוה אוכל לחיות

לאיזה יעד תבחרו לטוס אחרי שתקבלו את הדרכון הירוק? שתפו אותנו !

Facebook
WhatsApp
Email