אטרקציות לבילוי מים בישראל

ישראל היא ארץ רבת פלאים הפונה לסוגים שונים של מטיילים. מהפסלים העתיקים של ירושלים, מאכלים טעימים וחופים מדהימים, יש בארץ הכל. אבל היום, אנחנו רוצים להתמקד באתרי תיירות המים המושכים אלפי מבקרים מדי שנה. אם אתם מחפשים ליהנות מהחופשה שלכם בישראל ולחקור את אטרקציות המים הטובות ביותר האפשריות, הפוסט הזה בבלוג הוא בשבילכם. בפוסט זה ניקח אתכם דרך כמה מאתרי תיירות המים המובילים בישראל, ביניהם אגם הכנרת וים המלח. נסקור גם את ווטרטאג, אטרקציית בילוי במים שעליכם להוסיף למסלול הטיול שלכם.

אגם הכנרת

נתחיל באגם הכנרת המכונה גם הכנרת שהוא אגם המים המתוקים הגדול בישראל. זה בית למספר פעילויות על המים כגון קיאקים, קיאקים, גלישה, דיג ושייט בסירה. המבקרים יכולים גם ליהנות מטיול רגלי בגבעות שמסביב ולהתבונן בנופים המדהימים שהוא מספק. האגם ממוקם בצפון הארץ ומוקף בחופים ומסעדות, מה שהופך אותו למקום מושלם לטיול יום.

ים המלח

אם מעולם לא שמעתם על ים המלח, אתם מפספסים את אחד מגופי המים הייחודיים בעולם. ריכוז המלחים הגבוה שלו הופך אותו לאחד מגופי המים הצפופים ביותר בעולם, מה שמאפשר לך לצוף ללא מאמץ. זה ידוע גם ביתרונות הבריאותיים והבריאות שלו בשל תכולת המינרלים שטובה למצבי עור שונים. בנוסף, הנופים היפים והנופים שמסביב מספקים את הרקע המושלם לכל צילום.

אילו אטרקציות מים יש בישראל?

בישראל יש מספר אטרקציות מים הנותנות מענה לתחומי עניין שונים כגון;

  • פארק המים אטלנטיס- ממוקם בהרצליה ומושלם למשפחות עם ילדים.
  • פארק מים חממרי- ממוקם בחיפה ויש בו הכל, החל מטיולים מרתקים ועד לג'קוזי.
  • שוניות האלמוגים של אילת- אידיאלי למעוניינים בשנורקלינג או צלילה.

אטרקציות אלו, יחד עם מזג האוויר החמים, מבטיחים שעות אינסופיות של כיף מים לכולם.

מדוע ווטר טאג היא אטרקציה מומלצת לבילוי מים?

אם אתם מחפשים אטרקציית מים שכולה מהנה ומרתקת, אל תחפשו רחוק יותר מווטר טאג. המשחק משלב טכנולוגיה עם פעילויות מים, מה שהופך אותו למושלם עבור ילדים ומבוגרים. המשחק עמוס באקשן ומשוחק עם רובי מים המכילים חיישנים המזהים יריות של יריבים. זוהי דרך בטוחה ומצוינת להזיע תוך כדי הנאה מפעילות מים. לוואטרטאג 4 מקומות ברחבי ישראל, ומדריך בקיא מלווה קבוצות על מנת להבטיח בטיחות והנאה מירבית.

לסיכום, בין אם אתם מחפשים בילוי רגוע על החוף, יום עמוס באקשן עם טיולי מים מהנים ואטרקציות, או חווית משחק מים ייחודית, בישראל יש הכל. מים המלח, גוף המים המלוחים הגדול בעולם, ועד אגם הכנרת, המושלם למשפחות, לעולם לא תיגמר לכם פעילויות המים במהלך ביקורכם. אז בפעם הבאה שאתם מתכננים את הטיול שלכם לישראל, הקפידו לכלול כמה מאטרקציות המים הללו למסלול הטיול שלכם לחוויה בלתי נשכחת.

המאמר נכתב באדיבות: לייזר טאג.

לאיזה יעד תבחרו לטוס אחרי שתקבלו את הדרכון הירוק? שתפו אותנו !

Facebook
WhatsApp
Email