איך להגיע מוכנים לטיול בחו"ל שמצריך הליכה מרובה?

לא מעט מטיילים ישראלים יאמרו לכם שאין כמו להכיר חבל אדמה חדש – אלא דרך הרגליים. להסתובב במדרונות הצרים, ללכת במשך שעות ולהסתובב בפניות הקטנות של הערים הראשיות. אז איך תגיעו מוכנים לטיול בחוץ לארץ אשר מצריך הליכה מרובה? הצטרפו אלינו, קראו את הכתבה וגלו בעצמכם!

הצטיידו בביגוד נוח

בגדים יפה יתאימו אולי לערבי גאלה ומסעדות מישלן, אך בטיולים אשר מתרחשים תחת כיפה השמיים ודורשים הליכה ממושכת – מומלץ להצטייד בביגוד נוח. נסו להתבסס על בגדים עם אחוזים גבוהים של כותנה והעדיפו את לוק שכבות הבצל שיאפשר לכם להוסיף ולהסיר בגדים בהתאם למזג האוויר השורר בשטח. עניין זה חשוב מכיוון שכאשר הולכים למרחקים ארוכים, הגוף נוטה להתחמם ולכן אולי תרצו להסיר שכבה אחת של ביגוד.

בחרו בנעליים הנכונות

נעליים הם אולי הדבר הכי חשוב כאשר מדברים על טיולים שמשלבים סיור רגלי בארץ זרה. לכן, כדאי לבחור נעלי ספורט להליכות ארוכות, אשר יאפשרו לכם להסתובב שעות מבלי שהן ילחצו עליכן או שיהיו משקל נוסף מעבר למה שכבר אתם סוחבים. נעלי ספורט איכותיות יאפשרו לכם ליהנות מסיור רציף במשך שעות ובהחלט מומלץ להעדיף אותן במזוודה – על פי כל נעלי עקב או סניקרס אחרות.

העדיפו גרביים טובות

כמעט ובלתי ניתן להפריז בחשיבות של כמה זוגות גרביים טובות כאשר מטיילים ברגל מסביב לעולם. זה ממש לא נוח להתחיל לחפש בחנויות המקומיות גרביים אשר יתאימו לכף הרגל שלכם ואשר לא יהיו סינטטיות מדי ולכן חשוב להצטייד בגרביים איכותיות. חשוב לבחור גרביים אשר ינדפו את הזיעה שלכם באופן מהיר ויאפשרו לכם ללכת באופן יבש ונעים – כך שתוכלו להתרכז בנוף.

אל תשכחו בקבוק מים איכותי

הליכות ארוכות יגרמו לכם ברוב המקרים להיות צמאים ולכן אתם חייבים לבחור בקבוק מים איכותי אשר ילווה אתכם בטיול. זה לא אומר שאתם חייבים להשקיע ולרכוש בקבוק מים של מותג מוביל אך בהחלט שווה להעדיף בקבוק רב פעמי אשר יאפשר לכם לחדש את מים שבתוכו בכל הזדמנות. במקרה ואין לכם, תמיד תוכלו לרכוש כמה בקבוקי מים מינרליים מקומיים ולזרוק אותם לתיק שלכם.

תיק גב זו אופציה ששווה לשקול

כפי שהצענו בסעיף הקודם, שווה שיהיה עמכם תיק גב אשר תוכלו לזרוק לתוכו את כל הדברים הקטנים שאתם תצטרכו ולאפשר לכיסים של המכנסיים שלכם להיות ריקים. העדיפו תיקים מחומרים איכותיים אשר לא יגרמו לכם להזיע בגב ואשר יש להם מספיק מקומות אחסון לפלאפון, למשקפי השמש ולקרם ההגנה שהוא בגדר חובה.

לסיכום: אין כמו לצאת להליכות ארוכות ביעדים הכי נחשבים בעולם אך כדאי לזכור ששווה להצטייד קודם. החל מנעליים איכותיות, דרך ביגוד נוח ונעים ועד לתיק גב שיאחסן את כל הדברים הקטנים – חשוב שתתכוננו מראש לטיסה ולהליכה.

לאיזה יעד תבחרו לטוס אחרי שתקבלו את הדרכון הירוק? שתפו אותנו !

Facebook
WhatsApp
Email